مشاوره و اجرا رنگ صنعتی در شهرک صنعتی خرمدشت تهران

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجهز به انواع خاورهای اتاق بزرگ، خاورهای مسقف، کامیون های تک و جفت و انواع تریلر از قبیل کفی، بغل دار، ترانزیت چادری،کمرشکن دو محور، محور، محور و بوژی کش(حمل بار ترافیکی) میباشد که تحت پوشش بیمه ایران با مناسب ترین کرایه اماده سرویس دهی به شما سرو...

صنایع بسته بندی کاسپین نگینی در صنعت ایران این شرکت قوطی سازی شیمیایی با پشتوانه سال تجربه در این مسیر با فناوری های روز دنیا و کارمندان و کارگران مجرب و دقیق با تولید مدل های مختلف قوطی های شیمیایی در جمهوری اسلامی ایران شناخته میشود تولید کننده...

در همین راستا نشست‌هایی بین نمایندگان صاحبان صنایع در این شهرک ها با نمایندگان است.انداری و مهندس محسن نوری، رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی است.ان تهران برگزار شده که امید می رود به تحقق رویای ساله صنعتگران فعال در مناطق صنعتی شرق است.ان تهران منجر شود.


ماموریت حلال ها اساسا این است. که اجازه دهند رنگ با روش انتخاب‌شده اعمال شود و قوام آن را اصلاح کند. یک رنگ بدون افزودن حلال ها و صرفا بر اساس رنگدانه و چسب، دارای ویسکوزیته و غلظت بسیار بالایی است.. دیگر کارایی این مواد ایجاد امکان ساخت رنگ و حفظ ثبات آن است.. معمولا چندین نوع حلال برای منظورهای مختلفی مانند تنظیم قدرت حل شدن، سهولت کاربرد و&#; است.فاده می‌شود. نمونه‌ای از حلال ها عبارت‌اند از: هیدروکربن‌های آلفاتیک، الکل، کلرید و کتون.

رنگ‌های صنعتی به گروهی از رنگ‌های خاص و با کاربرد ویژه گفته می‌شود که در صنایع مختلف مانند نفت و گاز، پالایشگاه ها، مخازن، سوله سازی‌ها، مجتمع‌های ساخت ماشین آلات و تجهیزات و &#; و با کاربردهای ویژه‌ای چون خاصیت ضدخوردگی، زیبایی ظاهری و نشانه گذاری، مقاومت در برابر مواد شیمیایی، مقاومت در برابر حرارت و &#; مورد است.فاده قرار می‌گیرند. این رنگ‌ها عموما از دو جز پایه (رزین+مواد رنگزا+افزودنی‌ها و&#;) و سخت‌کننده(هاردنر) تشکیل شده‌اند. به عبارتی این نوع از رنگ‌ها در دو ظرف جداگانه توسط شرکت سازنده ارائه می‌شوند و سپس در هنگام است.فاده توسط کاربر مخلوط شده و پس از همگن سازی کامل، اعمال می‎شود.

این رنگ عموما به صورت رنگ های دو جزئی ارائه می‌شود که پس از ترکیب رنگی با ویژگی های زیبایی، فیزیکی و شیمیایی متفاوتی از سایر رنگ ها تشکیل می‌دهد. از جمله ویژگی های این رنگ می‌توان به مقاومت بالا در برابر خوردگی، دمای شدید و سایش اشاره کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر