فروش رنگ صنعتی در شهرک صنعتی شمس آباد

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

شهرک‌‎​‎‎​ صنعتی بزرگ ولی بی صاحب بی مدیریت همیشه شلوغ مگه میشه شهرک به این بزرگی فقط یک راه ورود داشته باشه همیشه خدا‌‎‌​‌​ ترافیکه جلو شهرک اکثر اوقات پلیس هست خوبه مواقعی که نیست خیلی افتضاح مدیریت داغون شهرک که برای رفاه حال کارکنانش راه های دیگه‌‎​‎‏‏ شهرک باز نمیکنه داخل شهرک جوریه ادم انگار میره افرود عوارض زمین خیلی زیاده ماشاالله

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.


مواد شیمیایی هستند که به‌منظور افزودن ویژگی هایی مانند بهبود کیفیت محصول، تولید جلوه‌های ویژه، تسریع سخت شدن و&#;، به مقدار کمی داخل رنگ اضافه می‌شوند. از نمونه‌های آن می‌توان به مواد مرطوب‌کننده، ضخیم‌کننده، کدر‌کننده و خشک‌کننده اشاره کرد.

اپوکسی رویه پلی آمید جمیل: Epoxy polyamide top layer اين محصول بر پايه رزين اپوکسی و هاردنر پلی آميد و از بهترين مواد اوليه بازار فرموله شده است. . براي انواع سطوح جهت لايه نهايی و در سيستم هاي رنگی پس از لايه پرايمر و ميانی مورد ، بخصوص سطوح فولادي و بتنی بكار می رود .اين محصول در صنعت است.فاده قرار می گيرد . دوام، چسبندگی و مقاومت بسيار عالی اين محصول در برابر رطوبت و مواد خورنده (اسيدهاي ضعيف و قليا ) باعث شده است. بطور وسيعی در صنايع مورد است.فاده قرار گيرد. به اندازه کافی تینر اپوکسی اضافه و بخوبی همزده و بعد است.فاده گردد. نحوه اعمال رنگ بصورت اسپری می باشد.

در یک تعریف فنی می‌توان گفت رنگ صنعتی محصولی است. که به‌صورت مایع، خمیر و یا پودر ارائه می‌شود و با یک فرآیند مناسب بر روی سطوح اعمال می‌شود و پس از طی مراحل پخت به یک فیلم چسبنده جامد پلاستیکی و محافظ تبدیل می‌شود. رنگ های صنعتی از مواد و اجزای مختلف، از لوله‌های زیربنایی تا ماشین‌آلات، کف و سطوح را مقاومت بخشیده و محافظت می‌کند. این روکش‌ها را می‌توان با روش‌های مختلف از اسپری کردن تا غوطه‌ور کردن بر سطوح موردنظر اعمال کرد.



( فروش ) های دیگر