مشاوره و اجرا رنگ صنعتی در شهرک صنعتی چهاردانگه

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


علاوه بر این در شهرک صنعتی چهاردانگه تولیدی های فراوانی وجود دارد که به ویژه در سال های اخیر اقدام به فروش مستقیم تولیدات خود می نمایند. از این جمله میتوان به تولیدی های مبل و اثاثیه منزل اشاره نمود که بازار بزرگی را در شهرک صنعتی چهاردانگه ایجاد کرده اند.

اگر تصمیم به خرید کابینت، مبل، میز غذاخوری، میز تلویزیون و بسیاری اثاثیه دیگر منزل گرفته باشید، بدون شک اسم چهاردانگه تهران نیز به گوش شما خورده است.. چهاردانگه یکی از شهرهای پر رفت و آمد تهران است. و یکی از بازارهای خوش نام این است.ان نیز به شمار می رود. عمده شهرت چهاردانگه تهران به خاطر بازار مبل و کابینت آن است.؛ اما چهاردانگه کجاست و چرا تا این حد شهرت پیدا کرده است.؟ تفاوت آن با دیگر بازارهای کابینت و مبل تهران چیست؟ قیمت ها در این منطقه به چه شکلی است.؟ جواب این سؤالات و بسیاری سؤالات دیگر را در ادامه مطلب با هم جستجو خواهیم کرد. ادامه مطلب را با مجله وارناسا همراه باشید.

رسالت وارناسا، رضایت وکیوم‌کارها و کارخانه‌های تولید درب ضدسرقت و تمام مصرف کنندگان روکش PVC است. که به دنبال مواد اولیه باکیفیت هستند و به رضایت مشتریان خود اهمیت می‌دهند. ما با دستچین کردن محصولات برترین تولید کنندگان داخلی و خارجی از طریق تحقیق و تست عملی در کارخانه های مورد اطمینان، اقدام به واردات و پخش انواع روکش پی وی سی، به خصوص روکش وکیوم ممبران و چسب ممبران کرده ایم تا بتوانیم به این هدف جامه عمل بپوشانیم.


پوشش اکریلیک بعد از سفت‌شدن بسیار چسبنده و مقاوم شده ولی با این وجود مانع تنفس بتن نمی‌شود. از این پوشش رنگی در ساخت برج‌ها و ساختمان‌های بلند بسیار است.فاده می‌شود. چون هم  لایه‌ای فوق‌العاده برای سیمان است. و همچنین زمانی که به عنوان زیرآیند به‌کار رود عمر رنگ را به مراتب افزایش می‌دهد.

رنگ‌ صنعتی محصولی است. که در فرم‌های مختلف به صورت مایع، پودری و خمیری وجود دارد. این‌رنگ ها به طرق مختلفی مثل اسپری‌کردن و غوطه ور کردن وسیله مورد نظر در رنگ، بر روی سطوح اعمال می‌شوند. پس از انجام مراحل فرآیند، رنگ به عنوان یک پوشش پلاستیکی جامد و چسبنده بر روی سطح قرار می‌گیرد.

یکی دیگر از رنگ های صنعتی رنگ است.اتیک می‌باشد. این رنگ از ترکیب موادی همچون پودر رزین اپوکسی، پیگمنت و چند ماده دیگر بدست می‌آید. این رنگها با حذف کامل حلالها و ضایعات مواد مصرفی، خطر کمی برای محیط زیست دارند. مقاومت و دوام بالا و عمر طولانی آن موجب شده تا در برابر تغییرات جوی تغییر حالت ندهد. اگر بدنبال پوشش‌دهی بالا و ایجاد ضخامت یکنواخت در تمام سطح موردنظر هستید رنگ است.اتیک گزینه مناسبی است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر