مشاوره و اجرا رنگ صنعتی در شهریار

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.

محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «

محمدحسین بهجت تبریزی در مدرسه‌ی متحده و فیوضات درس خواند، سیکل خود را در مدرسه‌ی فردوسی شهر تبریز به اتمام رساند و برای ادامه‌ی تحصیل رهسپار تهران شد. حضور او در مدرسه‌ی دارالفنون در سال و سپس وارد شدن به مدرسه‌ی طب در سال تا حدی مسیر زندگی او را تغییر داد؛ مسیری که گویی است.اد شهریار چندان علاقه‌ای به آن نداشت.


رنگ‌ صنعتی فقط مخصوص سطح فلزی نیست، بکله برای موارد دیگر مثل سطوح پلاستیکی، چوبی، لاستیکی، سرامیک، بتن، پارچه،شیشه و &#; نیز کاربرد دارد. هنگام انجام عملیات رنگ‌آمیزی بر روی سطوح مختلف، توجه به نوع جنس کالا و به دنبال آن انتخاب پوشش صنعتی مناسب، امری بسیار مهم است..

این مواد جزء اصلی رنگ است. که به آن امکان ایجاد یک فیلم چسبنده را پس از خشک شدن رنگ می‌دهد. ویژگی های مکانیکی و شیمیایی رنگ بستگی به مواد اتصال‌دهنده دارد، درنتیجه این ماده ظرفیت محافظتی را تعیین می‌کند. چند نمونه از اتصال‌دهنده‌ها عبارت‌انداز: رزین‌های آلکیدی، رزین‌های آکریلیک، رزین‌های وینیل و رزین‌های پلی‌استر.

رنگ صنعتی از مواد پلیمری ساخته شده و به همین دلیل یک پوشش سخت و غیر قابل نفوذ برای سطوح ایجاد می کند. به طور کلی در محیط های صنعتی و به منظور پوشش دهی محصولات و رنگ آمیزی محیط های ساختمانی مورد است.فاده قرار می گیرد. رنگ های مختلف با اهداف متفاوت تولید شده اند و کاربردهای مختلفی دارند؛ برای مثال هر چه به لایه های زیرین پوشش اصلی یا آستری نزدیک شوید، تنوع رنگ ها بیشتر می شود. انواع رنگ صنعتی:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر