فروش رنگ صنعتی در قرچک

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت قرچک با است.ناد به‌ تپه‌های باستانی فردیس و کوره پزخانه‌ی موجود در اطراف این شهرستان به شش هزار سال قبل از میلاد تخمین زده می‌شود. در کیلومتری قرچک در روستای پردیس آثاری از عصر آهن کشف شده است.. تپه‌ای شش هزار ساله که مامن ساخت‌ ابزارهای متمدن و زندگی گروهی بوده است.. سفال‌های زیبا در کنار کوره‌های تولید سفال، چرخ سفالگری که با شاخ حیوانات ساخته شده و گورستان عصر آهن در این تپه به چشم می‌خورد. این تپه جز آثار به ثبت رسیده ملی نیز می‌باشد. تپه میل پوئینک در روستای پوئینک قرچک نیز به ثبت فهرست آثار ملی رسیده و قدمت آن به دوران سلجوقیان باز می‌گردد.

شهرستان قرچک در کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.. این شهرستان از سمت شمال شرق به شهرستان پاکدشت، از شرق، جنوب شرق و جنوب به شهرستان ورامین، از جنوب غربی، غرب و شمال غربی نیز به شهرستان ری محدود می باشد .این شهرستان در آذر ماه ، به مرکزیت شهر قرچک و از ترکیب بخش مرکزی شامل دهستان‌های ولی‌ آباد و قشلاقی جیتو در تابعیت است.ان تهران ایجاد شد.

قرچک همزمان متشکل از بافت شهری و روستایی است.. در محله های قدیمی شهر بافت های فرسوده بیشتری دیده می شود. هر چقدر به سمت محله های جدید این شهر مانند شهرک طلائیه، فرهنگیان، الحدید، یاس سفید و ... میرویم، بافت شهری نوسازی شده است. و نظم و سیاق شهر سازی بیشتر به چشم می خورد. 


از ویژگی‌های مهم این دسته رنگ‌ها می‌توان به است.حکام بالا، چسبندگی قوی با سطح کار، برگشت ناپذیری رنگ، مقاومت بالا به عوامل خورنده، مقاومت بالا به حلال و قابلیت اعمال با ضخامت‌های بالا اشاره کرد. همچنین در رنگ‌های مخصوص مخازن آب شرب از گونه‌ای از رزین‌های اپوکسی است.فاده می‌شود که فاقد حلال است. و صرفا پس از اختلاط دو جز مایع، یک پوشش سخت ایجاد می‌کند. این ویژگی باعث می‌شود که برای رقیق سازی رنگ نیازی به تینر و حلال‌های سمی در رنگ به صفر برسد و در نتیجه پس از خشک شدن رنگ نیز، مواد سمی از آن متصاعد نمی‌شود.

این روش برای رنگ‌آمیزی مبلمان فلزی، بدنه خودرو و لوازم خانگی بعنوان پوشش نهایی کاربرد دارد. است.فاده از رنگ کوره‌ای به گونه‌ایست که رنگدانه‌ها بر روی سطح فلزی اعمال می‌شوند. در نتیجه باید دقت شود که تمام قسمتهای سطح بطور یکدست و کامل پوشش داده شوند. این رنگها دارای قابلیت تمیزکاری آسان هستند. به‌طوری‌که در مقابل گرد و غبار و لکه چربی و روغنی مقاومت بالایی دارند. بنابراین در صورت آلودگی، به‌راحتی و با یک پارچه مرطوب پاک می‌شوند.

نکته حائز اهمیت در است.فاده از رنگ های چکشی، انتخاب تینر مناسب و دقت در ویسکوزیته پاشش است.. در صورت عدم دقت در این مرحله، نقوش چکشی یا تشکیل نمی‌شوند و یا ناقص خواهند بود. فاصله دست در هنگام کار و فشار باد نیز از موارد مهم در انجام کار با رنگهای چکشی است.. کاربرد این رنگ در مواردی مانند رنگ‌آمیزی کابینتها، ماشین‌آلات، تجهیزات اداری و صفحات فلزی است.. این موضوع بدلیل به‌کارگیری رزین الکیدی در این نوع رنگ می‌باشد.



( فروش ) های دیگر