مشاوره و اجرا رنگ صنعتی در لواسان

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سد لتیان یکی از تفرجگاه‌های سرسبز و مقاصد طبیعت‌گردی در نزدیکی شهر تهران است. که اهالی پایتخت بدون صرف هزینه و زمان زیادی می‌توانند، یک آخر هفته عالی را برای خود رقم بزنند. سد لتیان در ۵ کیلومتری شمال شرق پایتخت و در مسیر رود جاجرود واقع شده است. که آب آشامیدنی شهر را تامین می‌کند. ماهی‌گیری، طبیعت‌گردی، کوهنوردی در تپه‌های سرسبز و گشت‌وگذار در روستاهای اطراف از جمله تفریح‌های این محل هستند.

چیزی که پارک جنگلی تلو را برای گردشگران متمایز می‌کند این است. که با وجود فاصله بسیار کمی که از تهران دارد از نظر گونه‌های گیاهی و جانوری بسیار متفاوت از پارک‌های جنگلی تهران است.. تعداد زیادی از ساکنان پایتخت ترجیح می‌دهند آخر هفته‌های خود را در پارک جنگلی تلو لواسان سپری کنند پس اگر نمی‌خواهید در شلوغی از این پارک دیدن کنید برنامه گشت‌وگذارتان را به روزهای وسط هفته موکول کنید.

دشت هویج یا دشت گرچال (گودال آتش) یکی از جاذبه‌های روستای افجه محسوب می‌شود که ظاهرا در قدیم زیر کشت هویج بوده است.. برای رسیدن به این دشت باید پس از پارک خودروی خود در روستا، مسیری با شیب تند و سربالایی را پیش بگیرید که در بین راه از کنار باغ‌های آلبالو و گیلاس و گردو عبور می‌کند. پس از حدود دو ساعت به این دشت بسیار زیبا می‌رسید.


نفوذپذیری بالای این رنگ موجب شده تا در تمام نقاط غیر قابل دسترس روی سطح کار نفوذ کند. در نتیجه رنگ‌آمیزی، به‌گونه‌ای یکنواخت و یکدست انجام شود. یکی از مزایای رنگ است.اتیک، خطر آتش‌سوزی کمتر آن است.. زیرا طی فرآیند تولید این رنگها از هیچ‌گونه ماده آتشگیری است.فاده نشده است.. از طرفی پوشش‌های پودری حاوی حلال نیستند. از این رو خطر آتش‌سوزی بسیار کمتری دارند. از این رنگها میتوان در مصارفی همچون یخچالهای صنعتی و خانگی، مبلمان، خودروسازی و لوازم خانگی است.فاده نمود.

تحقیقات مختلف برای بهبود عملکرد رنگ های روغنی، یک ‌سری رنگ های مصنوعی را به‌وجود آورده است.. این رنگ ها نمی‌توان به صورت خالص است.فاده کرد؛ چراکه بسیار سخت هستند. با افزودن روغن‌ها و سایر افزودنی‌ها به این رنگ می‌توان رنگ هایی با ویژگی و عملکردهای مختلفی ایجاد کرد که هریک کاربرد خود را دارند. زمان بیش‌تری برای خشک شدن این رنگ نسبت به سایر رنگ ها لازم است.؛ زیرا نیاز دارد که برای تکمیل واکنش شیمیایی آن، اکسیژن به تمام قسمت‌های رنگ پخش شود.

صنعت تولید رنگ های صنعتی یکی از پرکاربردترین و فعال ترین صنایع در ایران است.. به طور کلی تولیدات صنایع رنگ به دو دسته کلی رنگ صنعتی و رنگ ساختمانی تقسیم می شود. رنگ صنعتی یک نوع پوشش است. که به دلیل داشتن است.انداردهای صنعتی برای مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت های شیمیایی طراحی و تولید شده است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر