مشاوره و اجرا رنگ صنعتی در ورامین

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.

سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..

همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.


رنگ های صنعتی از ترکیب رنگدانه (رنگدانه معدنی و آلی)، رزین، حلال، پرکننده و مواد افزودنی ساخته می شود. رنگدانه برای رنگ دادن محصول نهایی، رزین عامل اصلی تولید رنگ و برای تولید رنگ هایی بر پایه آب یا نفت است.فاده می شود. حلال ها نیز برای حل شدن رزین و رنگ دانه ها است.فاده می شود و ممکن است. آلی یا معدنی باشد. برای ترکیب رنگ ها ابتدا باید میزان مواد اندازه گیری شود و سپس پایه رنگ آماده شود. پس از آن کلیه مواد لازم از جمله حلال، رنگ و رزین با یکدیگر مخلوط و در نهایت آزمایش شوند.

اپوکسی رویه پلی آمید جمیل: Epoxy polyamide top layer اين محصول بر پايه رزين اپوکسی و هاردنر پلی آميد و از بهترين مواد اوليه بازار فرموله شده است. . براي انواع سطوح جهت لايه نهايی و در سيستم هاي رنگی پس از لايه پرايمر و ميانی مورد ، بخصوص سطوح فولادي و بتنی بكار می رود .اين محصول در صنعت است.فاده قرار می گيرد . دوام، چسبندگی و مقاومت بسيار عالی اين محصول در برابر رطوبت و مواد خورنده (اسيدهاي ضعيف و قليا ) باعث شده است. بطور وسيعی در صنايع مورد است.فاده قرار گيرد. به اندازه کافی تینر اپوکسی اضافه و بخوبی همزده و بعد است.فاده گردد. نحوه اعمال رنگ بصورت اسپری می باشد.

هدف و وظیفه اصلی رنگ دانه ها در درجه‌ی اول ایجاد رنگ است.. این ساختار عموما مواد جامد پودری با ذرات بسیار ریز هستند که در یک عملیات سریع به چسب موجود در رنگ اضافه می‌شوند تا بهترین عملکرد را داشته باشند. در زیر طبقه بندی رنگدانه ها را مشاهده می‌کنید:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر