مشاوره و اجرا رنگ صنعتی در پاکدشت

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پاکدشت را که هم‌اکنون می‌بینیم، در اصل شامل شماری روستا و شهر است. که در دوران باستان روستاهایی در دشت ری بوده‌اند. تاریخی کهن در دل خود دارد که بیانگر گذار اقوام مختلف و مهاجرت آنان از سرزمین‌های دور به این دیار و یادآور جنگ‌ و ستیز مکرر گروه‌های اجتماعی از اقوام گوناگون و شخصیتهای شهیر تاریخ می‌باشد.

با نصب اپلیکیشن کارناوال، کنترل سفر را این بار شما به دست بگیرید. در این اپلیکیشن شما دنیایی از امکانات و خدمات را همیشه و همه جا در جیب خود دارید؛ آشنایی با جاذبه ها و فرهنگ شهرها و کشورهای مختلف، رزرو آنلاین بلیت هواپیما و یا حتی رزرو انواع اقامت بسته به سلیقه و بودجه ای که دارید. اپلیکیشن کارناوال یعنی کنترل سفر در دست شما.

هدف اصلی کارناوال این است. که بهترین خدمات گردشگری را به صورت آنلاین به کاربران خود ارائه دهد. هر آن چیزی که برای سفر خود نیاز دارید را از کارناوال بخواهید؛ از آشنایی با جاذبه ها، سوغات و غذاهای محلی تا رزرو آنلاین بلیت هواپیما و انواع اقامتگاه. در هر جا و در هر ساعت از شبانه روز، می توانید به صورت آنلاین خدمات سفر خود را رزرو کنید و یا هر سوالی دارید از ما بپرسید. کارناوال کنترل سفر شماست!


این رنگ عموما به صورت رنگ های دو جزئی ارائه می‌شود که پس از ترکیب رنگی با ویژگی های زیبایی، فیزیکی و شیمیایی متفاوتی از سایر رنگ ها تشکیل می‌دهد. از جمله ویژگی های این رنگ می‌توان به مقاومت بالا در برابر خوردگی، دمای شدید و سایش اشاره کرد.

یکی از پرکاربردترین رنگ های صنعتی رنگ پایه آب است. که از آن ها در مصارف صنعتی و ساختمانی است.فاده می شود. به رنگ های پایه آب، رنگ اکریلیک گفته می شود و برای محیط زیست خطری ندارند. این رنگ ها در سه نوع براق، نیمه براق و مات تولید می شود. این رنگ ها بوی کمی دارند، سریع خشک می شوند، و قابلیت پوشش دهی بالا و شستشو آسان دارد.

اپوکسی رویه پلی آمید جمیل: Epoxy polyamide top layer اين محصول بر پايه رزين اپوکسی و هاردنر پلی آميد و از بهترين مواد اوليه بازار فرموله شده است. . براي انواع سطوح جهت لايه نهايی و در سيستم هاي رنگی پس از لايه پرايمر و ميانی مورد ، بخصوص سطوح فولادي و بتنی بكار می رود .اين محصول در صنعت است.فاده قرار می گيرد . دوام، چسبندگی و مقاومت بسيار عالی اين محصول در برابر رطوبت و مواد خورنده (اسيدهاي ضعيف و قليا ) باعث شده است. بطور وسيعی در صنايع مورد است.فاده قرار گيرد. به اندازه کافی تینر اپوکسی اضافه و بخوبی همزده و بعد است.فاده گردد. نحوه اعمال رنگ بصورت اسپری می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر