مشاوره و اجرا رنگ صنعتی در پردیس

Industrial paints-1
Industrial paints-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

«بنابر این گزارش، شورای عالی شهرسازی ایران در جلسهٔ امروزِ خود پیرو جلسات قبلی در تاریخ‌های // و // و // موضوع احداث مجموعهٔ مسکونی در اراضی موسوم به واقع در جنوب‌شرق شهر جدید پردیس را پیرو صورت‌جلسهٔ مورَّخ /۵/۵ مورد بررسی قرار داد و ضمن تأیید نظرات کمیتهٔ فنی، به چهار دلیل ازجمله مغایرت با مصوبات طرح مجموعهٔ شهریِ تهران، مصوب شورای عالی شهرسازی و هیئت وزیران، احداث مجموعهٔ مذکور را فاقد جنبه‌های فنی و قانونی تشخیص داد و با آن مخالفت کرد. دیگر دلایل مخالف با این طرح، قرارگیری در

شهر پردیس با توجه به نوساز بودن و تاریخچۀ کوتاهش، هنوز راه زیادی‌ رو برای پیشرفت و رسیدن به ایده‌آل‌ترین حالت خودش در بین مناطق مسکونی، طی نکرده. اما دارای موقعیت‌ها و ویژگی‌هایی است. که همگان‌ رو مطمئن کرده آینده‌ی درخشانی، منتظر شهر پردیس تهرانه.


یکی از روش های مطمئنی که برای حفافظت مخازن، خط لوله، سازه های فلزی، بتنی و بدنه کشتی ها برای محافظت در برابر عوامل خورنده و شرایط جوی است.فاده از رنگ های صنعتی است.. رنگ های صنعتی از ترکیبات شیمیایی مختلفی ساخته می شوند و دارای کاربردهای زیر هستند:

رنگ الکیدی هوا خشک با انواع رزین های الکیدی و به صورت اصلاح شده با رزین ها و پیگمنت های ضدخوردگی ساخته می شود. به همین دلیل از این رنگ برای محافظت سازه ها در برابر عوامل محیطی نیمه صنعتی، نیمه شرجی و مرطوب و محیط های شهری است.فاده می شود. مهم ترین ویژگی این رنگ ثبات برق، حفظ رنگ و براقیت بالا است..

در یک تعریف فنی می‌توان گفت رنگ صنعتی محصولی است. که به‌صورت مایع، خمیر و یا پودر ارائه می‌شود و با یک فرآیند مناسب بر روی سطوح اعمال می‌شود و پس از طی مراحل پخت به یک فیلم چسبنده جامد پلاستیکی و محافظ تبدیل می‌شود. رنگ های صنعتی از مواد و اجزای مختلف، از لوله‌های زیربنایی تا ماشین‌آلات، کف و سطوح را مقاومت بخشیده و محافظت می‌کند. این روکش‌ها را می‌توان با روش‌های مختلف از اسپری کردن تا غوطه‌ور کردن بر سطوح موردنظر اعمال کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر