مشاوره و اجرا رکتیفایر در اسلامشهر

rectifier-1
rectifier-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


  آستان امامزاده ابراهیم (علیه السلام) در جنوب شهرستان اسلامشهر واقع، و از شمال به روستای ده عباس و کمربندی الغدیر اسلامشهر، و از شرق به روستای کاشانک، و از غرب به روستان میان آباد، و از جنوب به بزرگراه تهران ـ قم و روستای طرقوزآباد محدود می شود. این بقعه در کنار رودخانه ی کن (کانال شهید نواب صفوی) واقع شده است.، و اطراف آن گورستان محلی و بوستان شهداست، و قدیمی ترین سنگ قبر آن تاریخ ق را داراست. بنا به نوشته روی سنگ قبر مرمرین: «ابراهیم بن ابی عبدالله بن محمدبن عبیدالله بن عبدالله الحسن ابن جعفر بن حسن مثنی بن امام حسن مجتبی (علیه السلام) می باشد. وجه تسمیه روستا به آبادگر آن بر می گردد: نظام. تا چهل سال پیش، اطراف روستا حصاری بوده است. با دیواری کاهگلی و کنگره ای؛ و در چهار جهت این حصار، چهار دروازده قرار داشته و در فاصله کیلومتری شمال بقعه، امامزاده عقیل واقع شده اند. و از کیلومتری بقعه، گنبد فیروزه ای آن در میان درختان سرسبز چون نگین درخشیدن دارد که توجه هر بینایی را به خود جلب می سازد. قدمت اولیه آن به دوره صفویه باز می گردد و در دوره های جدید تر برخی قسمتها به آن اضافه شده است.. بنای مزبور در مساحتی حدود متر مربع قرار دارد.

شهریاریها : جناب آقای دکترتوکلی به همراه جناب آقای مهندس صفائی ،رئیس محترم سازمان میادین و تره بارکشور و جناب آقای دکتر دهقان شعار بنیانگذار موسسه ی تحقیقات ثبت و گواهی بذر و نهال و مشاور دانشگاه کلن و است.اد دانشگاه مسی نیوزلند درجلسه ای مشترک با هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت تعاونی شباهنگ […]

محوطه‌های باستانی که هم دوره با محوطه‌های باستانی چشمه علی شهر ری، مرتضی گرد و تپه سیلک کاشان هستند مانند تپه مافین آباد و تپه نظام آباد با دارا بودن هفت هزار سال پیشینه تاریخی و فرهنگی از شهرت زیادی در مجامع علمی برخوردار بوده و از شاخص‌های تمدن پیش از اسلام در جهان شناخته می‌شود. همچنین تپه‌های باستانی پراکنده در سطح منطقه را می‌توان با محوطه‌های تاریخی مجاور آن در دشت بزرگ ری مقایسه کرد.


دستگاه جوش رکتیفایر دستگاهی است. که از منبع برق متناوب تغذیه کرده و قابلیت تولید جریان مستقیم جوشکاری بالا و فرکانس بالا جهت جوشکاری را دارا می باشد. این دستگاه دارای انواع مختلفی بوده که همگی عملکرد مشابهی دارند. ترانس رکتیفایر از سه بخش راکتور و یکسو کننده به منظور یکسو سازی جریان متناوب به مستقیم و همچنین ترانسفورماتور تشکیل شده است.. عمل یکسو سازی جریان متناوب به مستقیم در دستگاه های جوش رکتیفایر به واسطه دیودهای نصب شده در دستگاه انجام می شود. دستگاه جوش رکتیفایر را می توان تکامل یافته دستگاه جوش ترانسفورماتور نیز دانست.

راه درست بیان این تبدیل، این است. که بگوییم مدار یکسوکننده به‌جای ولتاژ، جریان را تبدیل می‌کند. کاری که یک‌سوساز انجام می‌دهد به طور خلاصه این است.: دریافت جریان دارای مؤلفه‌های منفی و مثبت و تغییر به شکلی  که جز مثبت باقی می‌ماند. انواع رکتیفایر عبارتند از:

دستگاه جوش رکتیفایر یا یک سو کننده جریان در واقع نوعی اینورتر است. که جهت یک سو سازی جریان الکتریکی طراحی شده تا جریان برق متناوب شهری را از پریز برق شهری یا کارگاهی دریافت کند و با یک سو سازی جریان الکتریکی متناوب به جریان الکتریکی مستقیم با ولتاژ پایین تبدیل کند. رکتیفایر جهت انجام جوشکاری با قدرت بالا و نفوذ بالا در اجرای جوش های یک پارچه و بدون خلل و فرج مورد است.فاده قرار می گیرد. هایپر صنعت فامکو ارائه کننده انواع رکتیفایر های جوشکاری با معتبر ترین برند های بازار با دو دهه تجربه تخصصی در عرضه محصولات صنعتی می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر