فروش رکتیفایر در بومهن

rectifier-1
rectifier-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

منطقه بومهن منطقه‌ای قدیمی است. و وجود آثار تاریخی در توابع آن، اثبات‌کننده این مسأله است.. در سمت جنوب این شهر دهستانی به نام گلخندان وجود دارد و واقع شدن قلعه‌ای تاریخی در این روستا (که ماجراهای مهمی را هم از سرگذرانده)، اهمیت بسزایی به آن‌جا بخشیده است.. از اهمیت این دژ همین بس که طبق اسناد تاریخی، در قرن نهم هجری قمری یکی از حاکمان محلی به نام ملک کاووس پس از شورش در برابر حکومت مرکزی به این‌جا پناه آورد.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


به فرایند تبدیل ولتاژ متناوب AC به مستقیمDC  عملیات یکسوسازی می‌گویند. ابزاری که این کار را انجام می‌دهد یکسوساز نام دارد. یکسوکننده‌ که آن را از این ‌پس با نام رکتیفایر صدا می‌زنیم در دستگاه‌های مختلفی از جمله دستگاه جوشکاری به کار می‌رود.

دستگاه جوش رکتیفایر سه فاز به عنوان منبع تغذیه از برق سه فاز ولت است.فاده می کند و قابلیت ایجاد جریان مستقیم تا آمپر در این دستگاه وجود دارد. وزن دستگاه کیلوگرم و جریان اولیه جوشکاری آمپر می باشد. ولتاژ خروجی جوشکاری ولت و از فن به عنوان سیستم خنک کننده این دستگاه است.فاده می شود. طراحی دستگاه به گونه ایست که برای جوشکاری در بدترین شرایط آب و هوایی مناسب است..

نوعی رکتیفایر است. که تنها نیم سیکل جریان متناوب را به جریان مستقیم تبدیل می‌کند. خروجی به‌دست‌آمده از یکسوکننده نیمه‌موج امواج زیادی دارد و همین موضوع باعث می‌شود چندان کاربردی نباشد. این خروجی نامتعادل توسط خازن یکدست می‌شود. خازن در طول سیکل مثبت شارژ شده و در طول چرخه منفی تخلیه می‌شود تا خروجی رکتیفایر قابل‌استفاده باشد.  یکسوکننده‌های نیمه‌موج باعث اتلاف قدرت نیم چرخه ورودی متناوب می‌شوند.



( فروش ) های دیگر