فروش رکتیفایر در جنوب تهران

rectifier-1
rectifier-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از محله های منطقه تهران که پیرامون یکی از امامزاده های مشهور تهران ایجاد شده و قدمتی بیش از ۵ سال را دارد. پیش از این که ساخت و ساز در این منطقه آغاز شود بیشتر تهرانی ها به منظور کشاورزی و اداره باغ ها به این منطقه مراجعه می‌کردند. امروز سه راه آذری نسبت به گذشته بسیار متفاوت شده و تهرانی ها آن را به عنوان یکی از مراکز خرید در جنوب شهر می شناسند که قیمت های بسیار خوبی را برای خریداران ارائه می دهد. از نکات منفی در مورد سه راه آذری بحث کم بودن امکاناتی مانند مدرسه های مناسب می باشد که چند وقت اخیر برای بسیاری از ساکنان این مشکل آفرین بوده است.

افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..

از مناطق بیست و دوگانه شهر تهران، مناطق ،۸،،،۵ و را مناطق جنوبی تهران می‌گویند. این قسمت از شهر در سال‌های دور به علت فقدان امکانات، به عنوان پایین‌شهر خطاب می‌شد. متاسفانه هنوز هم عده‌ای چنین دیدی به جنوب تهران دارند. اما این دیدگاه به هیچ وجه درست نیست.


دستگاه جوش رکتیفایر دستگاهی است. که از منبع برق متناوب تغذیه کرده و قابلیت تولید جریان مستقیم جوشکاری بالا و فرکانس بالا جهت جوشکاری را دارا می باشد. این دستگاه دارای انواع مختلفی بوده که همگی عملکرد مشابهی دارند. ترانس رکتیفایر از سه بخش راکتور و یکسو کننده به منظور یکسو سازی جریان متناوب به مستقیم و همچنین ترانسفورماتور تشکیل شده است.. عمل یکسو سازی جریان متناوب به مستقیم در دستگاه های جوش رکتیفایر به واسطه دیودهای نصب شده در دستگاه انجام می شود. دستگاه جوش رکتیفایر را می توان تکامل یافته دستگاه جوش ترانسفورماتور نیز دانست.

دستگاه جوش رکتیفایر سه فاز به عنوان منبع تغذیه از برق سه فاز ولت است.فاده می کند و قابلیت ایجاد جریان مستقیم تا آمپر در این دستگاه وجود دارد. وزن دستگاه کیلوگرم و جریان اولیه جوشکاری آمپر می باشد. ولتاژ خروجی جوشکاری ولت و از فن به عنوان سیستم خنک کننده این دستگاه است.فاده می شود. طراحی دستگاه به گونه ایست که برای جوشکاری در بدترین شرایط آب و هوایی مناسب است..

دستگاه جوش رکتیفایر یا یک سو کننده جریان در واقع نوعی اینورتر است. که جهت یک سو سازی جریان الکتریکی طراحی شده تا جریان برق متناوب شهری را از پریز برق شهری یا کارگاهی دریافت کند و با یک سو سازی جریان الکتریکی متناوب به جریان الکتریکی مستقیم با ولتاژ پایین تبدیل کند. رکتیفایر جهت انجام جوشکاری با قدرت بالا و نفوذ بالا در اجرای جوش های یک پارچه و بدون خلل و فرج مورد است.فاده قرار می گیرد. هایپر صنعت فامکو ارائه کننده انواع رکتیفایر های جوشکاری با معتبر ترین برند های بازار با دو دهه تجربه تخصصی در عرضه محصولات صنعتی می باشد.



( فروش ) های دیگر