فروش رکتیفایر در شهر ری

rectifier-1
rectifier-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

بازرگانی، صنعتگری، کشاورزی و دامداری از مشاغل اصلی اهالی این شهر ری به‌شمار می‌رود. شهر ری از نظر کشاورزی بسیار فعال و ۵٪ آن به طریقه صنعتی و مکانیزه و مابقی به روش نیمه مکانیزه و سنتی انجام می‌گیرد، فراورده‌های کشاورزی شامل گندم، نباتات، علوفه‌ای، پنبه، چغندر قند و ذرت و

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..


دستگاه جوش رکتیفایر یا یک سو کننده جریان در واقع نوعی اینورتر است. که جهت یک سو سازی جریان الکتریکی طراحی شده تا جریان برق متناوب شهری را از پریز برق شهری یا کارگاهی دریافت کند و با یک سو سازی جریان الکتریکی متناوب به جریان الکتریکی مستقیم با ولتاژ پایین تبدیل کند. رکتیفایر جهت انجام جوشکاری با قدرت بالا و نفوذ بالا در اجرای جوش های یک پارچه و بدون خلل و فرج مورد است.فاده قرار می گیرد. هایپر صنعت فامکو ارائه کننده انواع رکتیفایر های جوشکاری با معتبر ترین برند های بازار با دو دهه تجربه تخصصی در عرضه محصولات صنعتی می باشد.

دستگاه جوش رکتیفایر سه فاز به عنوان منبع تغذیه از برق سه فاز ولت است.فاده می کند و قابلیت ایجاد جریان مستقیم تا آمپر در این دستگاه وجود دارد. وزن دستگاه کیلوگرم و جریان اولیه جوشکاری آمپر می باشد. ولتاژ خروجی جوشکاری ولت و از فن به عنوان سیستم خنک کننده این دستگاه است.فاده می شود. طراحی دستگاه به گونه ایست که برای جوشکاری در بدترین شرایط آب و هوایی مناسب است..

دستگاه جوش رکتیفایر تک فاز دستگاهی است. که از برق تکفاز متناوب شهری ولت به عنوان منبع تغذیه است.فاده می کند این دستگاه قابلیت ایجاد جریان جوشکاری تا آمپر را دارا بوده و از تکنولوژی رکتیفایر اینورتری است.فاده می کند، قابلیت حمل توسط یک نفر در این دستگاه وجود دار و نسبت به شرایط محیطی نا مساعد مقاومت بالای داشته و از این نظر مناسب جوشکاری در شرایط آب و هوایی سخت می باشد. دستگاه جوش رکتیفایر تک فاز با ایجاد قوس الکتریکی کنترل شده کمترین آلودگی محیطی را تولید کرده و با ایجاد حوضچه مذاب بین فلز پایه و الکترود جوشکاری جوش با کیفیت و عمیق تر ایجاد می کند.



( فروش ) های دیگر