مشاوره و اجرا رکتیفایر در شهر قدس

rectifier-1
rectifier-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اولین حمام محل واقع در خیابان روبروی کوچه میثم بوده که چون از وضعیت مناسبی برخوردار نبوده مالکین با کمک و همیاری مالی جهانشاه خان که یکی از سران بزرگ خمسه در آن زمان و از مخالفان رضاشاه بود و پس از شکست از ایشان به قلعه حسن خان آمده بود سرمایه ساخت حمام جدیدی بنام «خزینه در» روبروی مسجدجامع داخل کوچه احداث که این حمام به سال تا ۵ ه‍.ش برمی گردد و معمار آن شخصی بنام است.اد کریم بوده‌است.

شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

امیرتومان با فراهم کردن امکانات و آوردن عده‌ای از اهالی خمسه به این منطقه، آرام آرام زمین‌های بایر را به زمین‌های کشاورزی تبدیل نمود و منطقه رنگی از زندگی جدید به خود گرفت. می‌گویند نام اولیه این محل پیش از آنکه امیر تومان آن را تصاحب کند


دستگاه جوش رکتیفایر تک فاز دستگاهی است. که از برق تکفاز متناوب شهری ولت به عنوان منبع تغذیه است.فاده می کند این دستگاه قابلیت ایجاد جریان جوشکاری تا آمپر را دارا بوده و از تکنولوژی رکتیفایر اینورتری است.فاده می کند، قابلیت حمل توسط یک نفر در این دستگاه وجود دار و نسبت به شرایط محیطی نا مساعد مقاومت بالای داشته و از این نظر مناسب جوشکاری در شرایط آب و هوایی سخت می باشد. دستگاه جوش رکتیفایر تک فاز با ایجاد قوس الکتریکی کنترل شده کمترین آلودگی محیطی را تولید کرده و با ایجاد حوضچه مذاب بین فلز پایه و الکترود جوشکاری جوش با کیفیت و عمیق تر ایجاد می کند.

به فرایند تبدیل ولتاژ متناوب AC به مستقیمDC  عملیات یکسوسازی می‌گویند. ابزاری که این کار را انجام می‌دهد یکسوساز نام دارد. یکسوکننده‌ که آن را از این ‌پس با نام رکتیفایر صدا می‌زنیم در دستگاه‌های مختلفی از جمله دستگاه جوشکاری به کار می‌رود.

دستگاه جوش رکتیفایر سه فاز به عنوان منبع تغذیه از برق سه فاز ولت است.فاده می کند و قابلیت ایجاد جریان مستقیم تا آمپر در این دستگاه وجود دارد. وزن دستگاه کیلوگرم و جریان اولیه جوشکاری آمپر می باشد. ولتاژ خروجی جوشکاری ولت و از فن به عنوان سیستم خنک کننده این دستگاه است.فاده می شود. طراحی دستگاه به گونه ایست که برای جوشکاری در بدترین شرایط آب و هوایی مناسب است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر