فروش رکتیفایر در فیروزکوه

rectifier-1
rectifier-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


هنگام سر زدن به تمام روستاها و جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و اطراف آن، دیدیم که همواره ردپایی از دیدنی‌های تاریخی در آن‌ها وجود دارند. خوب است. در سفر خود به فیروزکوه، ‌در کنار لذت بردن از طبیعت، چندتا از جاذبه‌های تاریخی را نیز ببینید و بشناسید.

رودخانه مهاباد از میان این روستا عبور می‌کند و عاملی مهم در حاصلخیزی و رونق کشاورزی در این منطقه شده است.. یکی از دیدنی‌های این روستای زیبا، حمام تاریخی آن است. که به دوران قاجار برمی‌گردد؛ اما در دوران صفویه ساخته شده است..

بهار و تابستان که فرا می‌رسد، تمام گل‌ها شکوفه می‌دهند و محصولات باغ‌ها به بار می‌نشیند. تمام کوچه‌باغ‌ها از عطر میوه‌های تازه پر می‌شوند و تنها تماشا کردن این طبیعت سحرآمیز، هوش از سرتان می‌برد. با همه این‌ها، فیروزکوه در تمامی فصول زیبا و دوست‌داشتنی است.. پیشنهاد ما این است. که اگر به دنبال طبیعت‌گردی آرام و بی‌دردسر در هوایی خنک و مطبوع هستید،


دستگاه جوش رکتیفایر دست دوم به مانند هر دستگاه برقی دیگری دارای طول عمری مبنی بر نحوه است.فاده و مدت زمان است.فاده می باشد که هر چقدر طول این زمان بیشتر باشد قطعا عمر باقیمانده دستگاه کوتاه تر شده و جهت تعمیر مجدد مستلزم صرف هزینه بالا خواهد بود. هایپر صنعت فامکو به خریداران محترم توصیه می کند از خرید هر گونه دستگاه رکتیفایر کارکرده به دلایل مذکور صرف نظر کنند.

دستگاه جوش رکتیفایر تک فاز دستگاهی است. که از برق تکفاز متناوب شهری ولت به عنوان منبع تغذیه است.فاده می کند این دستگاه قابلیت ایجاد جریان جوشکاری تا آمپر را دارا بوده و از تکنولوژی رکتیفایر اینورتری است.فاده می کند، قابلیت حمل توسط یک نفر در این دستگاه وجود دار و نسبت به شرایط محیطی نا مساعد مقاومت بالای داشته و از این نظر مناسب جوشکاری در شرایط آب و هوایی سخت می باشد. دستگاه جوش رکتیفایر تک فاز با ایجاد قوس الکتریکی کنترل شده کمترین آلودگی محیطی را تولید کرده و با ایجاد حوضچه مذاب بین فلز پایه و الکترود جوشکاری جوش با کیفیت و عمیق تر ایجاد می کند.

راه درست بیان این تبدیل، این است. که بگوییم مدار یکسوکننده به‌جای ولتاژ، جریان را تبدیل می‌کند. کاری که یک‌سوساز انجام می‌دهد به طور خلاصه این است.: دریافت جریان دارای مؤلفه‌های منفی و مثبت و تغییر به شکلی  که جز مثبت باقی می‌ماند. انواع رکتیفایر عبارتند از:



( فروش ) های دیگر