مشاوره و اجرا رکتیفایر در قرچک

rectifier-1
rectifier-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قرچک یکی از شهر زیر مجموعه شهرستان قرچک در است.ان تهران محسوب می شود که به دلیل مجاورت و نزدیکی به جنوب شهر تهران و شهر ری، بسیاری از افراد آن را به عنوان محله یا منطقه ای از تهران در نظر می گیرند. یکی از پر سرچ ترین سوالات در خصوص قرچک جمله "قرچک منطقه چند تهران است." می باشد. این جمله از پایه اشتباه است.، چرا که قرچک در محدود شهری تهران قرار نمی گیرد. در واقع می توان گفت قرچک یک محله نیست و به عنوان یک شهر در جنوب است.ان تهران واقع شده است.. 

یکی از دلایل رشد جمعیت در قرچک علاوه بر نزدیکی به تهران و پایین‌تر بودن قیمت مسکن، خاک مرغوب این شهرستان است.. در سال‌هایی که تهران در امر شهرک سازی و ساخت و ساز، گوی رقابت را از سایر شهرهای ایران می‌ربود، نیاز به آجرهای فشاری و مصالح ساختمانی بیش از بیش احساس می‌شد. قرچک با داشتن خاک مناسب و کوره پزخانه‌ها میزبان کارگران فصلی از سرتاسر کشور شد. به طوری که اقوام مختلف كرد، آذری و ترك، عرب، بلوچ، شمالی، خراسانی و افغان (مهاجران افغانستان) در این شهر زندگی جدیدی را آغاز نمودند.

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.


دستگاه جوش رکتیفایر سه فاز به عنوان منبع تغذیه از برق سه فاز ولت است.فاده می کند و قابلیت ایجاد جریان مستقیم تا آمپر در این دستگاه وجود دارد. وزن دستگاه کیلوگرم و جریان اولیه جوشکاری آمپر می باشد. ولتاژ خروجی جوشکاری ولت و از فن به عنوان سیستم خنک کننده این دستگاه است.فاده می شود. طراحی دستگاه به گونه ایست که برای جوشکاری در بدترین شرایط آب و هوایی مناسب است..

دستگاه جوش رکتیفایر دست دوم به مانند هر دستگاه برقی دیگری دارای طول عمری مبنی بر نحوه است.فاده و مدت زمان است.فاده می باشد که هر چقدر طول این زمان بیشتر باشد قطعا عمر باقیمانده دستگاه کوتاه تر شده و جهت تعمیر مجدد مستلزم صرف هزینه بالا خواهد بود. هایپر صنعت فامکو به خریداران محترم توصیه می کند از خرید هر گونه دستگاه رکتیفایر کارکرده به دلایل مذکور صرف نظر کنند.

نوعی رکتیفایر است. که تنها نیم سیکل جریان متناوب را به جریان مستقیم تبدیل می‌کند. خروجی به‌دست‌آمده از یکسوکننده نیمه‌موج امواج زیادی دارد و همین موضوع باعث می‌شود چندان کاربردی نباشد. این خروجی نامتعادل توسط خازن یکدست می‌شود. خازن در طول سیکل مثبت شارژ شده و در طول چرخه منفی تخلیه می‌شود تا خروجی رکتیفایر قابل‌استفاده باشد.  یکسوکننده‌های نیمه‌موج باعث اتلاف قدرت نیم چرخه ورودی متناوب می‌شوند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر