مشاوره و اجرا رکتیفایر در ملارد

rectifier-1
rectifier-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در نزدیکی بافت شهری ملجا دو امامزاده جلیل القدر قراردارد؛ یکی امام زاده قاسم علیه السلام از نوادگان امام حسن مجتبی علیه السلام که در کنار کوه روستای بیدگنه واقع شده و دیگری امامزاده ابراهیم علیه السلام که از فرزندان امام علی النقی علیه السلام می باشد و در محل آرامستان فعلی شهر ملارد قرار دارد. با توجه به ظرفیت های کشاورزی ملارد و دارا بودن آب کشاورزی مناسب و زمین های حاصلخیر، بهاءالدین کهبد در سال با دو تن از دوستان خود به اسامی ثلاث و آصف تاج بخش زمین های ملارد را از اداره خالصه به قیمت۵ هزار تومان و آن هم به صورت اقساط خریداری نمودند.

ملارد در جلگه و دشتی واقع شده که اطراف آن تمدن های بسیاری از عصر آهن و و تا اشکانیان و ساسانیان ، دوران پیش از تاریخ و حتی دوران اسلامی وجود دارد. مهمترین نقطه تاریخی که در حوزه حریم کنونی ملارد وجود دارد تپه باستانی بالکین در متری جنوب روستای مهرچین است. که وسعتی بیش از هکتار دارد سفال‌های به دست آمده از بالکین نشان از است.قرار فرهنگ عصر آهن ، و را دارد و میتوان گفت تمدنی بیش از هزار ساله دارد

شهرستان ملارد، یکی از شهرستان‌های است.ان تهران می‌باشد. این شهرستان از بخش مرکزی، بخش صفادشت، منطقهٔ مارلیک و سرآسیاب تشکیل شده‌ است.. مرکز این شهرستان، شهر ملارد می‌باشد. شهرستان ملارد از شمال با فردیس، از جنوب با دهستان جوقین، از مشرق با شهریار و از مغرب با ماهدشت هم‌جوار است..


دستگاه جوش رکتیفایر سه فاز به عنوان منبع تغذیه از برق سه فاز ولت است.فاده می کند و قابلیت ایجاد جریان مستقیم تا آمپر در این دستگاه وجود دارد. وزن دستگاه کیلوگرم و جریان اولیه جوشکاری آمپر می باشد. ولتاژ خروجی جوشکاری ولت و از فن به عنوان سیستم خنک کننده این دستگاه است.فاده می شود. طراحی دستگاه به گونه ایست که برای جوشکاری در بدترین شرایط آب و هوایی مناسب است..

دستگاه جوش رکتیفایر دستگاهی است. که از منبع برق متناوب تغذیه کرده و قابلیت تولید جریان مستقیم جوشکاری بالا و فرکانس بالا جهت جوشکاری را دارا می باشد. این دستگاه دارای انواع مختلفی بوده که همگی عملکرد مشابهی دارند. ترانس رکتیفایر از سه بخش راکتور و یکسو کننده به منظور یکسو سازی جریان متناوب به مستقیم و همچنین ترانسفورماتور تشکیل شده است.. عمل یکسو سازی جریان متناوب به مستقیم در دستگاه های جوش رکتیفایر به واسطه دیودهای نصب شده در دستگاه انجام می شود. دستگاه جوش رکتیفایر را می توان تکامل یافته دستگاه جوش ترانسفورماتور نیز دانست.

دستگاه جوش رکتیفایر دست دوم به مانند هر دستگاه برقی دیگری دارای طول عمری مبنی بر نحوه است.فاده و مدت زمان است.فاده می باشد که هر چقدر طول این زمان بیشتر باشد قطعا عمر باقیمانده دستگاه کوتاه تر شده و جهت تعمیر مجدد مستلزم صرف هزینه بالا خواهد بود. هایپر صنعت فامکو به خریداران محترم توصیه می کند از خرید هر گونه دستگاه رکتیفایر کارکرده به دلایل مذکور صرف نظر کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر