مشاوره و اجرا رکتیفایر در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

rectifier-1
rectifier-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


دستگاه جوش رکتیفایر سه فاز به عنوان منبع تغذیه از برق سه فاز ولت است.فاده می کند و قابلیت ایجاد جریان مستقیم تا آمپر در این دستگاه وجود دارد. وزن دستگاه کیلوگرم و جریان اولیه جوشکاری آمپر می باشد. ولتاژ خروجی جوشکاری ولت و از فن به عنوان سیستم خنک کننده این دستگاه است.فاده می شود. طراحی دستگاه به گونه ایست که برای جوشکاری در بدترین شرایط آب و هوایی مناسب است..

نوعی رکتیفایر است. که تنها نیم سیکل جریان متناوب را به جریان مستقیم تبدیل می‌کند. خروجی به‌دست‌آمده از یکسوکننده نیمه‌موج امواج زیادی دارد و همین موضوع باعث می‌شود چندان کاربردی نباشد. این خروجی نامتعادل توسط خازن یکدست می‌شود. خازن در طول سیکل مثبت شارژ شده و در طول چرخه منفی تخلیه می‌شود تا خروجی رکتیفایر قابل‌استفاده باشد.  یکسوکننده‌های نیمه‌موج باعث اتلاف قدرت نیم چرخه ورودی متناوب می‌شوند.

راه درست بیان این تبدیل، این است. که بگوییم مدار یکسوکننده به‌جای ولتاژ، جریان را تبدیل می‌کند. کاری که یک‌سوساز انجام می‌دهد به طور خلاصه این است.: دریافت جریان دارای مؤلفه‌های منفی و مثبت و تغییر به شکلی  که جز مثبت باقی می‌ماند. انواع رکتیفایر عبارتند از:



( مشاوره و اجرا ) های دیگر