فروش رکتیفایر در ورامین

rectifier-1
rectifier-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از جاذبه‌های تاریخی شهرستان ورامین، بنای تاریخی قلعه ایرج است.. قلعه ایرج در مجاورت روستای عسگرآباد عباسی و در ضلع شمالی بزرگ‌راه شهدای پرواز شهرستان پیشوا قرار دارد. این قلعه در حقیقت بزرگ‌ترین قلعه‌ خشتی نظامی در ایران محسوب می‌شود. تاریخ ساخت قلعه به دوران ساسانیان بازمی‌گردد و به دلیل فرسایش در حال نابودی است..

زبان پارسی، زبان اصلی مردم ورامین است. که با لهجه ادا می‌شود و مهم‌ترین نکته‌ آن، است.فاده از پسوند «ک» برای فعل سوم شخص مفرد و گاهی اسامی است.‌. علاوه بر این، در طول ادوار مختلف اقوامی مثل قوم لر، ترک، کرد و عرب به این منطقه کوچ کرده‌اند که اکنون نیز به زبان بومی خود صحبت می‌کنند.

سبک معماری برج علاءالدین بسیار خاص و زیبا است. و بنای اصلی بسیار مشابه گنبد کاووس می‌باشد. برج در حدود متر ارتفاع دارد و از دو قسمت اصلی (بدنه‌ای مدور با بلندای متر) و گنبدی با ارتفاع ۵ متر  که بر روی بدنه قرار می‌گیرد، به‌وجود آمده است..


دستگاه جوش رکتیفایر تک فاز دستگاهی است. که از برق تکفاز متناوب شهری ولت به عنوان منبع تغذیه است.فاده می کند این دستگاه قابلیت ایجاد جریان جوشکاری تا آمپر را دارا بوده و از تکنولوژی رکتیفایر اینورتری است.فاده می کند، قابلیت حمل توسط یک نفر در این دستگاه وجود دار و نسبت به شرایط محیطی نا مساعد مقاومت بالای داشته و از این نظر مناسب جوشکاری در شرایط آب و هوایی سخت می باشد. دستگاه جوش رکتیفایر تک فاز با ایجاد قوس الکتریکی کنترل شده کمترین آلودگی محیطی را تولید کرده و با ایجاد حوضچه مذاب بین فلز پایه و الکترود جوشکاری جوش با کیفیت و عمیق تر ایجاد می کند.

به فرایند تبدیل ولتاژ متناوب AC به مستقیمDC  عملیات یکسوسازی می‌گویند. ابزاری که این کار را انجام می‌دهد یکسوساز نام دارد. یکسوکننده‌ که آن را از این ‌پس با نام رکتیفایر صدا می‌زنیم در دستگاه‌های مختلفی از جمله دستگاه جوشکاری به کار می‌رود.

دستگاه جوش رکتیفایر دست دوم به مانند هر دستگاه برقی دیگری دارای طول عمری مبنی بر نحوه است.فاده و مدت زمان است.فاده می باشد که هر چقدر طول این زمان بیشتر باشد قطعا عمر باقیمانده دستگاه کوتاه تر شده و جهت تعمیر مجدد مستلزم صرف هزینه بالا خواهد بود. هایپر صنعت فامکو به خریداران محترم توصیه می کند از خرید هر گونه دستگاه رکتیفایر کارکرده به دلایل مذکور صرف نظر کنند.



( فروش ) های دیگر