فروش زغال و گرافیت صنعتی در اسلامشهر

Coal and industrial graphite-1
Coal and industrial graphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]

  تپه مافین آباد مربوط به هزاره ۵ و قبل از میلاد است. و در اسلامشهر، در حاشیه روستای مافین آباد اسلامشهر  ، جنوب شهرک قائمیه واقع شده و این اثر در تاریخ اسفند با شمارهٔ ثبت ۵ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.. حفاریهای علمی و باستان شناسی انجام شده طی سالهای قبل از وجود آثاری مربوط به دوره پیش از تاریخ خبر می دهد . هرچند که آثار دوره اسلامی نیز در سطوح تپه مشاهده شده که به اهمیت این منطقه از نظر باستان شناسی اشاره دارد . سفالینه های به دست آمده به همراه دیگر آثار و اشیاع تاریخی این تپه را در شمار تپه های ارزشمند پیش از تاریخی ( هزاره چهارم و پنجم پیش از میلاد) قرار داده است. .


اصطلاح زغال صنعتی (گرافیتی) در تاریخ مهندسی برق، با تغییر مواد ساخته شده از سیم مسی که شبیه یک قلم مو بود به زغال گرافیتی که شامل گرافیت و کربن است.؛ به وجود آمد. زغال های صنعتی گرافیتی ده ها سال است. که در بخش های مختلف به کار برده شده و دائما در حال تکامل هستند. در حال حاضر، آنها سخت افزاری ضروری برای لوازم و ماشین های الکتریکی محسوب می شوند.

کربن مورد است.فاده در ذغال صنعتی یا همان ذغال گرافیتی نسبت به نوع کارکرد موتور، قدرت موتور، دور موتور، ضریب مقاومت و میزان هدایت برق، چگالی و… با یکدیگر فرق دارند و برای هر وسیله باید از کربن گرافیت مخصوص به خودش ذغال صنعتی ساخته شود که حتی از نظر مواد و ترکیبات تشکیل دهنده ذغال صنعتی از قبیل کک، دوده، پودر مس، نقره، رزین و… با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

زغال های گرافیتی چندتکه با کنار هم قرار دادن ، یا چند بخش در یک محصول واحد، طراحی می شوند که منجر به تماس الکتریکی و مکانیکی بهینه می شود. تقسیم زغال به چند بخش باعث می شود نقاط تماس الکتریکی بیشتری بین سطح برس و کموتاتور به طور یکنواخت توزیع شود.



( فروش ) های دیگر