فروش زغال و گرافیت صنعتی در رودهن

Coal and industrial graphite-1
Coal and industrial graphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت شهر رودهن به حدود سال قبل برمیگردد و به علت مهاجرت ترک تباران در دوران قاجار به این شهر، زبان مادری شهر رودهن، تاتی است.. به دلیل آب و هوای خوب و نزدیکی به شهر تهران در سالهای اخیر مردم بسیاری از شهرهای مختلف ایران از جمله مازندران، مشهد و&#; به این شهر مهاجرت نموده اند. همچنین وجود چندین دانشگاه مانند دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه آزاد اسلامی با حدود هزار دانشجو در این شهر منجر به رشد چشمگیر این شهر از لحاظ فرهنگی، علمی، آموزشی و اقتصادی شده است..

قیمت یک واحد آپارتمان معمولی با متراژ متر در مرکز شهر از قیمت میلیون تومان شروع شده و قیمت یک خانه ویلایی یا آپارتمان لوکس با ویوی بی نظیر و آب وهوای کوهستانی و کلید نخورده و فول امکانات (سونا، است.خر، جکوزی، پارکینگ مسقف، پکیج، کاغذ دیواری،آیفون تصویری، سرویس ایرانی و فرنگی و حمام مهمان، آسانسور، انباری، برق اضطراری) تا میلیارد تومان هم می رسد و این قیمت براساس امکاناتی که آن ملک دارد متغیر و رو به افزایش است..

اگر از تهران بخواهید سمت رودهن بروید تاکسی‌های رودهن در سه راه تهرانپارس، ترمینال شرق و چهار راه مینی سیتی مستقر هستند. با خودروی شخصی نیز به یکی از اتوبان‌های شهید بابایی یا شهید زین‌الدین بروید و به سمت شرق است.ان حرکت کنید. در هر کدام از جاده‌‌های دماوند یا اتوبان پردیس که قرار بگیرید، به رودهنِ زیبا خواهید رسید.


کربن مورد است.فاده در ذغال صنعتی یا همان ذغال گرافیتی نسبت به نوع کارکرد موتور، قدرت موتور، دور موتور، ضریب مقاومت و میزان هدایت برق، چگالی و… با یکدیگر فرق دارند و برای هر وسیله باید از کربن گرافیت مخصوص به خودش ذغال صنعتی ساخته شود که حتی از نظر مواد و ترکیبات تشکیل دهنده ذغال صنعتی از قبیل کک، دوده، پودر مس، نقره، رزین و… با یکدیگر متفاوت خواهند بود.

اکنون گروه صنعتی دایا با بیش از نیم قرن تجریه صرفا یک تولید کننده نیست بلکه برای بهینه سازی ماشین آلات صنعتی بنگاه های اقتصادی کوچک و برزگ ، خود را ملزم به است.فاده از متریال درجه یک بین المللی می داند. شما عزیزان می توانید با مشاوره نیروهای جوان و متخصص گروه صنعتی دایا سفارشات خود را که اعم از انواع ذغال های صنعتی ، جاذغالی ، اسلیپ رینگ ، مکانیکال سیل و .... را آسوده خاطر تهیه نمایید.

با خرید سرویس وی آی پی، آگهی شما در همین صفحه به صورت وی آی پی فعال شده و بالای آگهی ها قرار می گیرد. صعود آگهی شما به بالای لیست، باعث نمایش بیشتر و بهتر آگهی شما شده و منجر به افزایش کلیک و بازدید آگهی می شود. وی آی پی فرصتی است. تا شما بتوانید با کمترین هزینه آگهی خود را بالانشین کنید .



( فروش ) های دیگر