فروش زغال و گرافیت صنعتی در شهریار

Coal and industrial graphite-1
Coal and industrial graphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سید محمدحسین بهجت تبریزی متخلص به شهریار، شاعر پارسی‌گوی آذری‌زبان، در سال ۸۵ هجری شمسی در بازارچه میرزا نصراله تبریزی واقع در چای کنار چشم به جهان گشود. در سال ۸هجری قمری که تبریز آبستن حوادث خونین وقایع مشروطیت بود پدرش او را به روستای قیش قورشان و خشکناب منتقل نمود. دورهٔ کودکی است.اد در خاستگاه پدری و در آغوش طبیعت و روستا سپری شد که منظومه حیدربابا مولود آن خاطرات است.. او تحصیلات خود را در مدرسهٔ متحده و فیوضات و متوسطهٔ تبریز و دارالفنون تهران گذراند و وارد دانشکدهٔ طب شد. سرگذشت عشق آتشین و ناکام او که به ترک تحصیل وی از رشتهٔ پزشکی در سال آخر منجر شد، مسیر زندگی او را عوض کرد و تحولات درونی او را به اوج معنوی ویژه‌ای کشانید و به اشعارش شور و حالی دیگر بخشید. وی سرانجام پس از هشتاد و سه سال زندگی شاعرانهٔ پربار در شهریور ماه هجری شمسی درگذشت و بنا به وصیت خود در مقبرة الشعرای تبریز به خاک سپرده شد.

در سال ، شهریار یکی از شناخته‌شده‌ترین شاعران سرزمینش بود و بارها در مراسم مختلف مورد تجلیل قرار گرفت. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مراسم مشابهی برای بزرگداشت یک عمر تأثیرگذاری است.اد شهریار بر فرهنگ و ادب ایران‌زمین برگزار شد.

شهریار دوران کودکی خود را درمیان روستائیان پاکدل آذربایجانی گذراند. اما هنگامی که به تبریز آمد مفتون این شهر جذاب و تاریخ ساز و ادیب پرور شد. دوران تحصیلات اولیه خود را در مدارس متحده ، فیوضات و متوسطه تبریز گذراند و با قرائت و کتابت السنه ترکی ، فارسی و عربی آشنا شد.


اکنون گروه صنعتی دایا با بیش از نیم قرن تجریه صرفا یک تولید کننده نیست بلکه برای بهینه سازی ماشین آلات صنعتی بنگاه های اقتصادی کوچک و برزگ ، خود را ملزم به است.فاده از متریال درجه یک بین المللی می داند. شما عزیزان می توانید با مشاوره نیروهای جوان و متخصص گروه صنعتی دایا سفارشات خود را که اعم از انواع ذغال های صنعتی ، جاذغالی ، اسلیپ رینگ ، مکانیکال سیل و .... را آسوده خاطر تهیه نمایید.

فروش و پخش عمده - خرده ذغالهای صنعتی گرافیتی-کم مس-پرمس و سیمهای مسی بافته-تابیده ابزاری و صنعتی در قطر های مختلف با سینگل وایر.میلیمتر با کیفیت رسانایی عالی و عدم افت ولتاژ و مقاومت کم.مورد است.فاده مختلف تولید صنعتی در کربن براش-وایر ارتینگ-ترانس فورماتور و دستگاه های صنعتی کوچک و بزرگ وتابلوهای الکتریکی و محصولات گرافیتی مورد است.فاده درمکانیکال سیل – سیل و فیس مکانیکی- کربن براش و قالب سازی , ذغال های صنعتی جهت تولید انواع موتورهای الکتریکی AC و DC مورد نیاز در صنایع خودروسازی .لوازم خانگی.ابزار آلات برقی.الکترو موتورهای صنعتی و دیگر مصارف صنعتی میباشد. گروه بازرگانی توانگران با بیش از پانزده سال سابقه فعالیت همواره یار و یاور صنعت و صنعتگران ایران بوده و خواهد بود که به لطف ایزد منان کیفیت محصولات و خدمات بازرگانی توانگران مورد تایید اهالی فن فعال این رشته صنعتی در ایران عزیزمان قرار گرفته و امید هست همچنان است.مرار یابد..

کربن یک فلز نرم است. و گرافیت صنعتی به گونه ای طراحی شده است. که در طول زمان فرسوده می شوند. دلیل این هم که از یک فلز نرم مثل کربن است.فاده می شود برای کاهش آسیب وارده به کموتاتور از طریق اصطکاک می باشد. حتما برای شما هم پیش آمده است. که قبل از اینکه ذغال شروع به سایش کند، روی کموتاتور جرقه ایجاد می کند. زمانی که این ذغال ها به طور کامل فرسوده شوند، موتور مورد نظر قبل از اینکه به طور کامل از کار بیافتد، ضعیف کار میکند. این شرایط آسیب ها زیادی به موتور وارد می کند و باید از آن جلوگیری کرد.



( فروش ) های دیگر