فروش زغال و گرافیت صنعتی در لواسان

Coal and industrial graphite-1
Coal and industrial graphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


غار لوخمیره که با اسامی دیگری همچون زندان‌خانه لار یا روخمیره نیز شناخته می‌شود، در دو کیلومتری شمال غرب روستای برگ جهان در منطقه لواسان قرار دارد. این غار که طول آن به حدود متر می‌رسد، ابعادی به بزرگی دو متر در دو متر دارد. چندین غار کوچک در این منطقه به چشم می‌خورد که اغلب با غار لوخمیره‌ اشتباه گرفته می‌شوند. معیار تشخیص غار اصلی را می‌توان صخره‌ برجسته‌ مقابل آن دانست که در سایر غارها دیده نمی‌شود.

تکیه سرده برگ جهان، یکی دیگر از جاهای دیدنی لواسانات است. که مردم محله‌های مختلف روستا هنگام عزاداری در این تکیه گرد هم می‌آیند. زمین تکیه حدودا ۵ تا سال قبل وقف شده است. و در ابتدا با دیوارهای گلی و سقف طاق‌نما محصور بود. ضمن اینکه سکوی بزرگ مربع‌شکلی در وسط حیاط قرار داشت که برای تعزیه‌خوانی به کار می‌رفت.

تعداد رودخانه ‌های اطراف لواسان کم نیست؛ اما یکی از مهم‌ترین آن‌ها رودخانه جاجرود است.. این رودخانه از مطرح‌ترین جاهای دیدنی لواسان به حساب می‌آید و بازدید از آن خالی از لطف نیست. این رودخانه از دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی سرچشمه می‌گیرد و حدود کیلومتر طول دارد.


کربن یک فلز نرم است. و گرافیت صنعتی به گونه ای طراحی شده است. که در طول زمان فرسوده می شوند. دلیل این هم که از یک فلز نرم مثل کربن است.فاده می شود برای کاهش آسیب وارده به کموتاتور از طریق اصطکاک می باشد. حتما برای شما هم پیش آمده است. که قبل از اینکه ذغال شروع به سایش کند، روی کموتاتور جرقه ایجاد می کند. زمانی که این ذغال ها به طور کامل فرسوده شوند، موتور مورد نظر قبل از اینکه به طور کامل از کار بیافتد، ضعیف کار میکند. این شرایط آسیب ها زیادی به موتور وارد می کند و باید از آن جلوگیری کرد.

اصطلاح زغال صنعتی (گرافیتی) در تاریخ مهندسی برق، با تغییر مواد ساخته شده از سیم مسی که شبیه یک قلم مو بود به زغال گرافیتی که شامل گرافیت و کربن است.؛ به وجود آمد. زغال های صنعتی گرافیتی ده ها سال است. که در بخش های مختلف به کار برده شده و دائما در حال تکامل هستند. در حال حاضر، آنها سخت افزاری ضروری برای لوازم و ماشین های الکتریکی محسوب می شوند.

با توجه به این که کاربرد اصلی زغال صنعتی هدایت جریان به کموتاتور موتور گردان است. برای این که این قطعه بتواند عملکرد درست داشته باشد باید سایز اجزا متصل به آن نیز به خوبی وظیفه خود را انجام دهند. ذغال ها باید تماس خوبی با قسمت های متحرک داشته باشد تا هم عمر کافی داشته باشد و هم در هنگام کار جرقه نزند.



( فروش ) های دیگر