فروش زغال و گرافیت صنعتی در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Coal and industrial graphite-1
Coal and industrial graphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


ذغال صنعتی به مواد کربنی گفته می شود که در صنایع مختلف کاربرد دارد، این مواد کربنی و یا گرافیتی که می تواند ترکیبات دیگری از جمله فلز و یا رزین هم داشته باشد با چگالی و درصد سختی های گوناگونی ساخته می شود تا بتواند در محیط های مختلف کارایی مطلوبی داشته باشد و انتظارات را برآورده سازد.

اصطلاح زغال صنعتی (گرافیتی) در تاریخ مهندسی برق، با تغییر مواد ساخته شده از سیم مسی که شبیه یک قلم مو بود به زغال گرافیتی که شامل گرافیت و کربن است.؛ به وجود آمد. زغال های صنعتی گرافیتی ده ها سال است. که در بخش های مختلف به کار برده شده و دائما در حال تکامل هستند. در حال حاضر، آنها سخت افزاری ضروری برای لوازم و ماشین های الکتریکی محسوب می شوند.

با توجه به این که کاربرد اصلی زغال صنعتی هدایت جریان به کموتاتور موتور گردان است. برای این که این قطعه بتواند عملکرد درست داشته باشد باید سایز اجزا متصل به آن نیز به خوبی وظیفه خود را انجام دهند. ذغال ها باید تماس خوبی با قسمت های متحرک داشته باشد تا هم عمر کافی داشته باشد و هم در هنگام کار جرقه نزند.



( فروش ) های دیگر