فروش زغال و گرافیت صنعتی در پیشوا

Coal and industrial graphite-1
Coal and industrial graphite-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«... ای مردم چرا نشسته‌اید؟ امروز عزاداری ما دو تا شد، یکی عزای امام حسین و دیگری اینکه دیشب دژخیمان شاه، ریخته‌اند منزل آیت‌الله خمینی و پس از دستگیری، ایشان را به تهران برده‌اند و جمعی از مردم اعتراض کرده و زخمی شده‌اند؛ ای مردم! خاک بر سرمان شد که مرجع تقلید ما دستگیرشده‌اند…»

پیشوا از معدود شهرهایی است. که علی‌رغم نزدیکی به پایتخت، مهاجران کمی پذیرفته و بیشتر مردمان آن بومی همین منطقه هستند، به همین دلیل از شهرهای کم جمعیت است.ان تهران محسوب می‌شود. طبق سرشماری سال ۵، این شهر تعداد ۵۸ نفر جمعیت داشته‌است.

ایستگاه راه‌آهن پیشوا یکی از ایستگاه‌های خط سراسری تهران - مشهد است. که حد فاصل ایستگاه‌های ورامین و گرمسار است. و در سال احداث گردید. علاوه بر این، ایستگاه راه‌آهن دیگری در داخل شهر پیشوا ایجاد شده و ایستگاه پایانی ریل باس تهران-پیشوا است..


شرکت کادوسان گرافیت در سال با هدف تامین زغالهای صنعتی و قطعات کربنی و گرافیتی و نگهدارنده های زغال با کیفیت برتر جهانی برای صنایع مختلف توسط آقای ابراهیم سنایی پس از طی دوره‌های آموزشی طولانی، از قبیل شناخت کامل سیستم ماشین های الکتریکی و کاتینگ محصولات کربنی و نوع نگهداری و پایش هولدر، زغالهای صنعتی و بخش‌های درجه حرارتهای بالا و مکانیکی کربنی، تاسیس گردید&#;

ذغال های صنعتی گرافیتی (Graphite Caarbon Brushes) برای انتقال جریان برق در ولتاژ و آمپر پایین و معمولا در موتور های DC مورد است.فاده قرار می گیرد. این نوع کربن براش ها فاقد ترکیبات فلزی همانند مس (Copper) ، نقره (Silver) و ... هستند که خصوصیت سایشی بسیار خوب و نویزگیری بالایی دارند ولی باید در انتخاب نوع جنس برای دستگاه های مختلف بسیار دقت نمود زیرا که می تواند آسیب های جدی را به ماشین آلات صنعتی وارد نمایند.

تفاوت دیگر در کاربرد آن ها است.. زغال های گرافیتی برای مصارف صنعتی تولید می شوند. از زغال صنعتی گرافیتی در ماشین های بزرگی چون توربین ها، دستگاه های موجود در سدها و دیگر بخش ها است.فاده می شود. مهم ترین صنایعی که زغال صنعتی گرافیتی در آن ها کاربرد زیادی دارد؛ شامل موارد زیر هستند:



( فروش ) های دیگر