فروش زنجیر و قلاب در بازار لاله زار

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



کاربرد زنجیرها در صنایع مختلف امروزه بر کسی پوشیده نیست. میتوان از زنجیرها برای بستن و یا مهار کالاها،  جابجایی بارها و یا آویزان کردن وسایل مختلفی مانند لوسترها است.فاده کرد. همچنین می توان از این ابزار در محوطه سازی یا تزئین ساختمان نیز است.فاده کرد. زنجیر گالوانیزه معمولا در سایزهای مختلفی از تا میلی متر وجود دارد. زنجیرگالوانیزه معمولا در کیسه هایی با وزن های مختلف کیلو گرمی یا کیلو گرمی بسته بندی و عرضه می شوند. این ابزار دو نوع دانه کوتاه و دانه بلند دارد.

معمولا برای جابجایی انواع بشکه ها نیاز به ابزاری حرفه ای احساس می شود. بشکه گیر زنجیری وسیله ای پرکاربرد جهت سهولت حمل بشکه های مختلف است.. از این ابزار در فضاهای مختلفی مانند کارگاه ها، فروشگاه ها و یا کارخانه ها است.فاده می شود. این وسیله ممکن است. دارای دو زنجیر و یا  دارای یک زنجیر تک باشد.

در مسیرزنجیرتایم پولی‌های واسطه‌ای قراردارند که به نام «تسمه‌سفت‌کن» یا «هرزگرد» شناخته می‌شوند. آنها وظیفه دارند ، میزان سفتی و تنش و لرزش زنجیر را کنترل کنند. بهتر است. همزمان با تعویض زنجیرتایم، پولی‌های واسطه هم عوض شوند. عملکرد مناسب پولی‌های هرزگرد با میزان کیفیت و مرغوب بودن روغن پیشرانه ارتباط دارد.



( فروش ) های دیگر