فروش زنجیر و قلاب در بومهن

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حال که از شهرتان بیرون زده‌اید، بهتر است. سراغ غذاهای سنتی و محلی بروید و فست‌فود را کنار بگذارید. خوشبختانه در بومهن چندین سفره‌خانه سنتی وجود دارند که انواع غذاهای سنتی از انواع پلو گرفته تا آبگوشت و کشک را به شما عرضه می‌کنند. حتی می‌توانید غذایی مانند اشکنه را نیز در این‌جا تجربه کنید که علاوه بر خوشمزه بودن، برخلاف فست‌فودها بسیار سالم هستند.

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

بومهن بر بخش اصلی تقسیم میشود، بومهن، گلخندان و طاهر آباد. بر اساس سرشماری سال جمعیت بومهن نفر و وسعت این شهر هزار هکتار مربع است.. این شهر در ضلع جنوبی رشته کوه البرز قرار گرفته و ارتفاع متوسط آن متر از سطح دریا و دارای آب و هوای کوهستانی و سرد است.. زبان رسمی مردم شهر بومهن فارسی است. و از آنجایی که این شهر یک شهر مهاجر پذیر است. از اقوام مازندرانی، کرد، لر، ترک، خراسانی و افعان را در خود جای داده است..


میل‌لنگ و میل‌سوپاپ از اجزای مهم پیشرانه هستند که وظیفه چرخاندن و ایجاد اتصال بین آنها با زنجیرتایم است.، پس نگهداری و سرویس زنجیرها بسیار اهمیت دارد. زنجیرتایم پس از پیمودن مسافت مشخصی در بازه‌های زمانی مشخص باید تعویض شود. البته گاهی ممکن است. مواردی پیش بیاید که زودتر از موعد مقرر باعت پاره‌شدن زنجیرتایم شود که بعضی از آنها را مرور می‌کنیم.

معمولا برای جابجایی انواع بشکه ها نیاز به ابزاری حرفه ای احساس می شود. بشکه گیر زنجیری وسیله ای پرکاربرد جهت سهولت حمل بشکه های مختلف است.. از این ابزار در فضاهای مختلفی مانند کارگاه ها، فروشگاه ها و یا کارخانه ها است.فاده می شود. این وسیله ممکن است. دارای دو زنجیر و یا  دارای یک زنجیر تک باشد.

زنجیر از انواع ابزار اسلینگ می باشد. با توجه به مقاومت این وسیله در برابر کشش و همچنین شکل پذیری آسان آن کاربرد زیادی در جابجایی بار دارد. همچنین زنجیر ها در برابر حرارت و سایش مقاومت دارند. پرکاربردترین زنجیر فولادی در صنعت، زنجیر فولادی آب دیده با مقاومت بالا است.. گرید این زنجیر G است.. به دلیل اینکه این زنجیر مقاومت کششی بالایی دارد، جهت بلند کردن بار از آن است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر