فروش زنجیر و قلاب در تهران

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از دههٔ چهل تا ۵، از سینمای فعال شهر تهران، نام بیش از یک سوم آن‌ها خارجی بود. در این دوران شمار قابل توجهی از سینماهای نوین تهران در اختیار شرکت‌های خارجی بود. همچنین به گزارش دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی وزارت فرهنگ و هنر، از فیلم نمایش داده شده در سال ۵ در تهران، فیلم ایرانی، فیلم آمریکایی و دیگر فیلم‌ها نیز از کشورهای انگلستان، فرانسه، ایتالیا، هندوستان، ژاپن، هنگ کنگ و شوروی بوده‌اند.

طی پژوهشی که به سفارش شورای فرهنگ عمومی در سال ۸ انجام شد و براساس یک بررسی میدانی و یک جامعه آماری از میان ساکنان ۸۸ شهر و حدود روستای سراسر کشور، درصد اقوامی که در این نظر سنجی نمونه‌گیری شد در این است.ان به قرار زیر بود:

شهرداری تهران با چالش‌هایی نیز مواجهه است. از آن جمله در زمینه رفع مشکل‌های شهری اعم از ترافیکی و زیست‌محیطی و نیز فساد در بخش‌هایی از این نهاد شهری موضوع‌هایی‌ست که کم و بیش مورد توجه رسانه‌ها و افکار عمومی قرار گرفته‌است.


یکی از انواع اتصالات سیم بکسل و زنجیر رابط زنجیر می باشد. قطعه اتصال دهنده بین دانه های زنجیر، بین زنجیر و حلقه و یا اتصال بین زنجیر و قلاب S را رابط زنجیر می گویند.  این ابزار یکی از مهمترین ابزار صنعتی می باشد. در ایجاد اسلینگ های زنجیره از این ابزار است.فاده فراوانی می شود.

کاربرد زنجیرها در صنایع مختلف امروزه بر کسی پوشیده نیست. میتوان از زنجیرها برای بستن و یا مهار کالاها،  جابجایی بارها و یا آویزان کردن وسایل مختلفی مانند لوسترها است.فاده کرد. همچنین می توان از این ابزار در محوطه سازی یا تزئین ساختمان نیز است.فاده کرد. زنجیر گالوانیزه معمولا در سایزهای مختلفی از تا میلی متر وجود دارد. زنجیرگالوانیزه معمولا در کیسه هایی با وزن های مختلف کیلو گرمی یا کیلو گرمی بسته بندی و عرضه می شوند. این ابزار دو نوع دانه کوتاه و دانه بلند دارد.

انواع زنجیر فولادی گرید   و زنجیر گالوانیزه برای بلند کردن و بستن بار است.فاده می گردد. از زنجیرهای خشکه همچنین برای ساخت اسلینگ های چهار قلاب یا دو قلاب زنجیری است.فاده می گردد. برای بلند کردن بار از دو طرف یا از چهار طرف با چهار قلاب با متراژ دلخواه است.فاده می شود. و در دو نوع گالوانیزه و پولیشی تولید می شود. از این زنجیر برای بلند کردن و بستن بار است.فاده می گردد.



( فروش ) های دیگر