فروش زنجیر و قلاب در دیزین

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


پیست مبتدی نیز برای افراد مبتدی ساخته شده و دارای طول و شیب کمتری می‌باشد. در این قسمت به افراد مبتدی آموزش اسکی نیز داده می‌شود. پیست‌های دیگر برای انجام ورزش‌های جذاب و سرگرم کننده زمستانی در اختیار علاقه‌مندان قرار دارد. زمان اسکی در این منطقه که بیشترین زمان را در اختیار ورزشکاران قرار می‌دهد، از اوایل آذرماه تا اواخر اردیبهشت است..

ورزش اسکی یکی از ورزش‌های مفرح و جذاب زمستانی است.. این ورزش علاقه‌مندان زیادی دارد. اگر دوست دارید به همراه دوستان و خانواده به این ورزش بپردازید، می‌توانید به پیست اسکی دیزین بروید. البته به جز اسکی امکانات تفریحی دیگری نیز وجود دارد که در دسترس افراد قرار می‌گیرند. کلیه امکانات و تجهیزات اسکی نیز قابل اجاره در محل هست.

در طول تابستان، اسکی روی چمن نیز در این پیست امکان‌پذیر است.. پیست اسکی روی چمن دیزین ۵ متر طول دارد. همه ساله در این منطقه مسابقات جهانی اسکی روی چمن برگزار می‌شود. همزمان، در مناطق دیگر دیزین از جمله منطقه پیست چمن، امکان فعالیت‌هایی از قبیل دوچرخه سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت سواری و غیره موجود است. و گردشگران از باغ گل و گونه‌های نادر گیاهان کوهستانی بازدید می‌نمایند.


در مسیرزنجیرتایم پولی‌های واسطه‌ای قراردارند که به نام «تسمه‌سفت‌کن» یا «هرزگرد» شناخته می‌شوند. آنها وظیفه دارند ، میزان سفتی و تنش و لرزش زنجیر را کنترل کنند. بهتر است. همزمان با تعویض زنجیرتایم، پولی‌های واسطه هم عوض شوند. عملکرد مناسب پولی‌های هرزگرد با میزان کیفیت و مرغوب بودن روغن پیشرانه ارتباط دارد.

زنجیرهای صنعتی با توجه به نوع کاربردشان در صنعت مورد نظر در اندازه، گام‌ها و جنس‌های متفاوتی ساخته می‌شوند. جنس آنها معمولا از است.یل نگیر، فولاد کم‌کربن، زیادکربن و تفلون است. و پوششی که برای محافظت از زنجیر و افزایش طول عمر آن به‌کار می‌رود، غالبا پوشش گالوانیزه است..

اتصالات سیم بکسل و زنجیر ، اتصالات است.یل سیم بکسل که در لیفتینگ بکار میروند بسیار متنوع بوده و توسط کارخانجات متعددی در دنیا تولید و عرضه می شوند، همچنین هر یک از اتصالات سیم بکسل طبق است.اندارد ویژه و با ضریب اطمینان مشخصی تولید می شوند. از اتصالات سیم بکسل و زنجیر می توان به قلاب دینام، شگل است.یل، مهارکش فولادی و است.یل، حلقه، بست بکسل و حلقه اشاره نمود. واردات اتصالات سیم بکسل X ریز بار و ساختار های مختلف سیم بکسل نازک عرضه می گردد.



( فروش ) های دیگر