فروش زنجیر و قلاب در رودهن

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


سفر به رودهن می‌تواند سفری خاطره‌انگیز باشد، علی الخصوص اگر تجهیزات لازم  و مخصوص به سفر را متناسب با زمان و مدت سفرتان به همراه داشته باشید. داشتن کفش پیاده‌روی مناسب برای گشت و گذار در و دوربین عکاسی برای ثبت لحظات به‌یاد ماندنی هم می‌تواند لذت سفرتان را بیفزاید.

البته جالب است. بدانید، روستاهایی نظیر جورد، مهرآباد، وسکاره، گلاهک، چناران، آردینه، نوده و یلقان دره و عباس‌آباد دارای دهیاری و شورا هستند و مابقی روستاها به دلیل ثابت نبودن جمعیت در فصول مختلف سال، فاقد شورا و دهیاری هستند.

آب‌و‌هوای رودهن به دلیل نزدیکی به کوهستان و وجود باغات فراوان در آن، در بهار و تابستان بسیار مطبوع و دلپذیر است.. آب‌وهوای رودهن را باید نیمه‌کوهستانی بدانیم. اغلب روزهای زمستان هوای رودهن برفی و سرد است.. پاییز در رودهن هوا نسبت به تهران سرد اما نسبت به زمستان رودهن، مطبوع‌تر می‌شود.


زنجیرتایم دوچرخه را دیده‌اید؟ زنجیرتایم‌های صنعتی که در ماشین‌الات نیز است.فاده می‌شوند همان شکل و شمایل را دارند. زنجیرتایم کشنده‌هایی دارد که ان را در جای خود محکم نگه می‌دارند. این کِشنده‌ها با فشار روغن، درون موتور خودرو کنترل می‌شوند و برای مثال اگر سطح روغن موتور خودرو کاهش یافته باشد کِشنده‌های زنجیرتایم به درستی کار خود را انجام نمی‌دهند.

یکی از ابزار بسیار مهم مورد است.فاده در صنعت باربری، زنجیر قلاب کج می باشد. از بهترین انواع این ابزار، نوع تولید شده توسط شرکت های آمریکا است.. زنجیر این وسیله از جنس فولاد است.. فولاد سازنده این زنجیر گرید G دارد. طول این زنجیر متر است.. سایز زنجیر مورد است.فاده در این وسیله معمولا از تا میلی متر است.. این زنجیر فولادی مقاومت نسبی در برابر رطوبت دارد. این نوع زنجیر برای پیچیدن به دور بار است.فاده می شود. این زنجیر تک رشته و اسلینگ می باشد. قلاب متصل به انتهای زنجیر در این وسیله باید است.اندارد باشد.

زنجیرهای صنعتی با توجه به نوع کاربردشان در صنعت مورد نظر در اندازه، گام‌ها و جنس‌های متفاوتی ساخته می‌شوند. جنس آنها معمولا از است.یل نگیر، فولاد کم‌کربن، زیادکربن و تفلون است. و پوششی که برای محافظت از زنجیر و افزایش طول عمر آن به‌کار می‌رود، غالبا پوشش گالوانیزه است..



( فروش ) های دیگر