فروش زنجیر و قلاب در شهر سنگ تهران

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در بازار سنگ شمس آباد می توان کیلومترها زیبایی طبیعی برآمده از دل کوه ها و اعماق ناشناخته زمین را، یک جا از نظر گذراند، بی آنکه زمانی به بیهودگی سپری شده باشد؛ چرا که با حضور در این بازار بزرگ سنگ، علاوه بر لذت تلفیق صنعت انسانی و هنر طبیعی، بدون شک، سنگ مورد نظر خود را نیز خواهید یافت.

فروش سنگ طبیعی در غرفه های یک بازار سنگ به مراتب بیشتر از انبارهای سنگ تکی است. و اغلب خریداران نیز ترجیح می دهند به جای مراجعه به چندین نمایشگاه یا انبار مختلف، به یک بازار سنگ مراجعه کرده تا بتوانند از بین تنوع بی شمار سنگ های طبیعی، سنگ دلخواه خود را خریداری نمایند.

یکی از چالش‌هایی که خریداران سنگ های ساختمانی در تهران نیز با آن مواجه هستند، جستجوی مراکز خرید و فروش انواع سنگ ساختمانی می باشد. فرقی نمی کند که به دنبال مرمت و بازسازی بنای خود باشید یا برای ساخت پروژه های خود نیاز به خرید 


تقریبا همه ما با زنجیر آشنا هستیم و در وسایل و ماشین‌آلات اطرافمان آنها را دیده‌ایم. اما اولین بار چه زمانی زنجیرها ساخته شده‌اند؟ بر اساس شواهدی که وجود دارد، می‌توانیم بگوییم زنجیرهای فلزی حداقل سال قبل از میلاد ساخته شده‌اند. اما ثبت رسمی اختراع آنها به سال و به نام هانس رینولد (Hans Renold) گره خورده است.. جدای از اینها، در نقاشی‌های لئوناردو داووینچی در قرن میلادی نیز زنجیرهای فلزی به چشم می‌خورند.

زنجیر از انواع ابزار اسلینگ می باشد. با توجه به مقاومت این وسیله در برابر کشش و همچنین شکل پذیری آسان آن کاربرد زیادی در جابجایی بار دارد. همچنین زنجیر ها در برابر حرارت و سایش مقاومت دارند. پرکاربردترین زنجیر فولادی در صنعت، زنجیر فولادی آب دیده با مقاومت بالا است.. گرید این زنجیر G است.. به دلیل اینکه این زنجیر مقاومت کششی بالایی دارد، جهت بلند کردن بار از آن است.فاده می شود.

انواع زنجیر فولادی گرید   و زنجیر گالوانیزه برای بلند کردن و بستن بار است.فاده می گردد. از زنجیرهای خشکه همچنین برای ساخت اسلینگ های چهار قلاب یا دو قلاب زنجیری است.فاده می گردد. برای بلند کردن بار از دو طرف یا از چهار طرف با چهار قلاب با متراژ دلخواه است.فاده می شود. و در دو نوع گالوانیزه و پولیشی تولید می شود. از این زنجیر برای بلند کردن و بستن بار است.فاده می گردد.



( فروش ) های دیگر