فروش زنجیر و قلاب در شهرک صنعتی شمس آباد

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.

دو راه دسترسی به شهرک صنعتی شمس آباد وجود دارد. همچنین میزان فعالیت و راه اندازی خط تولید صنعتی در این شهرک صنعتی بسیار زیاد است.. صنایع پلاستیک سازی، ماشین سازی، سلولزی و صنایع رنگ مهمترین صنایع فعال در شهرک صنعتی شمس آباد هستند.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.


زنجیره کلاس دارای حداکثر محدوده بار کاری تا پوند است.. همچنین است.انداردهای ASTM (انجمن آزمایش و مواد آمریکا) برای بلند کردن سربار را برآورده می کند زیرا قبل از شکستن می تواند حداقل درصد افزایش یابد.کلاس علاوه بر است.فاده در برنامه های بالابر سربار به عنوان یک جزء زنجیر ، می تواند برای موارد زیر است.فاده شود:

نگهداری: زنجیرتایم به علت اینکه از فلز ساخته شده است. وتماس بیشتری با اجزای دیگر دارد، باید توسط روغن پیشرانه روغن‌کاری شود. همچنین در صورت پاره‌شدن، مشکلات و خرابی‌هایی که زنجیرتایم برای پیشرانه ایجاد می‌کند، بسیار بیشتر از خرابی‌های تسمه‌تایم است..

انواع زنجیر فولادی گرید   و زنجیر گالوانیزه برای بلند کردن و بستن بار است.فاده می گردد. از زنجیرهای خشکه همچنین برای ساخت اسلینگ های چهار قلاب یا دو قلاب زنجیری است.فاده می گردد. برای بلند کردن بار از دو طرف یا از چهار طرف با چهار قلاب با متراژ دلخواه است.فاده می شود. و در دو نوع گالوانیزه و پولیشی تولید می شود. از این زنجیر برای بلند کردن و بستن بار است.فاده می گردد.



( فروش ) های دیگر