فروش زنجیر و قلاب در شهریار

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


استاد شهریار در اوایل تحصیل پزشکی، دلباخته‌ی دختری به نام ثریا شد و این دو مدتی نیز با هم نامزد بودند اما رقیب عشقی شهریار پسرعموی رضاشاه و شخصی پرنفوذ بود. ثریا، علی‌رغم اینکه به شهریار علاقه‌مند بود، در نهایت مجبور شد با چراغعلی سالار حشمت ازدواج کند.

رابطه‌ی عاشقانه شهریار و ثریا به‌‌تلخی به پایان رسید و بهجت تبریزی که عشقی نافرجام را تجربه کرده بود تهران را ترک کرد و در نیشابور مشغول به کار شد. اواخر سال شهریار به دلیل ابتلا به بیماری مجبور شد به تهران بازگردد که این بازگشت با بستری شدن وی در بیمارستان همراه بود.

شهریار شاعر سه زبانه است.. او به همه زبانها و ملتها احترامی کامل دارد. در اشعار او بر خلاف برخی از شعرای قومگرا نه تنها هیچ توهینی به ملل غیر نمی شود بلکه او در جای اشعارش می کوشد تا با هر نحو ممکن سبب انس زبانهای مختلف را فراهم کند. اشعار او به سه زبان ترکی آذربایجانی،فارسی و عربی است. .


تقریبا همه ما با زنجیر آشنا هستیم و در وسایل و ماشین‌آلات اطرافمان آنها را دیده‌ایم. اما اولین بار چه زمانی زنجیرها ساخته شده‌اند؟ بر اساس شواهدی که وجود دارد، می‌توانیم بگوییم زنجیرهای فلزی حداقل سال قبل از میلاد ساخته شده‌اند. اما ثبت رسمی اختراع آنها به سال و به نام هانس رینولد (Hans Renold) گره خورده است.. جدای از اینها، در نقاشی‌های لئوناردو داووینچی در قرن میلادی نیز زنجیرهای فلزی به چشم می‌خورند.

یکی از انواع اتصالات سیم بکسل و زنجیر رابط زنجیر می باشد. قطعه اتصال دهنده بین دانه های زنجیر، بین زنجیر و حلقه و یا اتصال بین زنجیر و قلاب S را رابط زنجیر می گویند.  این ابزار یکی از مهمترین ابزار صنعتی می باشد. در ایجاد اسلینگ های زنجیره از این ابزار است.فاده فراوانی می شود.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت زنجیرتایم، هزینه پایین ساخت آن است. که موجب کاهش وزن دنده‌تایم هم می‌شود. زمانبندی مناسب بین حرکت و چرخش میل بادامک و میل‌لنگ و میل سوپاپ، وظیفه اصلی زنجیرتایم است.. زنجیرتایم فلزی است. و به همین دلیل این وظیفه را با سروصدای زیادی انجام می‌دهد.



( فروش ) های دیگر