فروش زنجیر و قلاب در قرچک

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


دایرکتوری اطلاعاتی سافت اینجا با همکاری کمیسیون نرم افزارهای پیشرفته سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران، کمیته نرم افزار کلانشهر های کشور و بخش خصوصی راه اندازی شده و در صدد ایجاد بستری جامع و مطمئن برای کلیه ذینفعان آن است..

دلیل اصلی شکل‌گیری قرچک، کوره پزی‌های آن است.. قرچک در سال ۵۵ به شهر تبدیل شد که علت اصلی توسعه آن، وجود کوره‌پزخانه‌های زیادی بود که در این منطقه وجود دارد. قرچک به دلیل خاک مرغوب همیشه مورد توجه صنعت تولید آجر و سفال بوده و به دلیل حفاری‌های انجام شده به همین منظور در شمال این شهر چاله‌های عظیمی وجود دارد.

همچنین، در قرچک تهران می توان به مسجدها و حسینیه های مختلفی دسترسی داشت. والدینی که بچه های کوچک دارند، نباید نگران ثبت نام مدرسه های آن ها در محله های مختلف قرچک باشند. زیرا قرچک تهران دارای مدرسه های متنوع دخترانه و پسرانه است..


زنجیرتایم دوچرخه را دیده‌اید؟ زنجیرتایم‌های صنعتی که در ماشین‌الات نیز است.فاده می‌شوند همان شکل و شمایل را دارند. زنجیرتایم کشنده‌هایی دارد که ان را در جای خود محکم نگه می‌دارند. این کِشنده‌ها با فشار روغن، درون موتور خودرو کنترل می‌شوند و برای مثال اگر سطح روغن موتور خودرو کاهش یافته باشد کِشنده‌های زنجیرتایم به درستی کار خود را انجام نمی‌دهند.

کاربرد زنجیرها در صنایع مختلف امروزه بر کسی پوشیده نیست. میتوان از زنجیرها برای بستن و یا مهار کالاها،  جابجایی بارها و یا آویزان کردن وسایل مختلفی مانند لوسترها است.فاده کرد. همچنین می توان از این ابزار در محوطه سازی یا تزئین ساختمان نیز است.فاده کرد. زنجیر گالوانیزه در سایزهای مختلفی از تا میلی متر وجود دارد. زنجیرگالوانیزه معمولا در کیسه هایی با وزن های مختلف کیلو گرمی یا کیلو گرمی بسته بندی و عرضه می شوند. این ابزار دو نوع دانه کوتاه و دانه بلند دارد.

زنجیر از انواع ابزار اسلینگ می باشد. با توجه به مقاومت این وسیله در برابر کشش و همچنین شکل پذیری آسان آن کاربرد زیادی در جابجایی بار دارد. همچنین زنجیر ها در برابر حرارت و سایش مقاومت دارند. پرکاربردترین زنجیر فولادی در صنعت، زنجیر فولادی آب دیده با مقاومت بالا است.. گرید این زنجیر G است.. به دلیل اینکه این زنجیر مقاومت کششی بالایی دارد، جهت بلند کردن بار از آن است.فاده می شود.



( فروش ) های دیگر