فروش زنجیر و قلاب در ناحیه صنعتی آیینه ورزان

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شرکت های ناحیه صنعتی آیینه ورزان، ناحیه صنعتی آیینه ورزان : واقع در است.ان تهران شهرستان دماوند می باشد .مساحت کلی شهرک 30 هکتارو مساحت صنعتی 28 هکتار می باشد. بعضی از شرکت های مستقر در این شهرک صنعتی عبارتند از : کارخانه تولید لوازم خانگی گاز ولگا - کارخانه پروتئین گلبانان - کارخانه صدف نارون پدر


معمولا برای جابجایی انواع بشکه ها نیاز به ابزاری حرفه ای احساس می شود. بشکه گیر زنجیری وسیله ای پرکاربرد جهت سهولت حمل بشکه های مختلف است.. از این ابزار در فضاهای مختلفی مانند کارگاه ها، فروشگاه ها و یا کارخانه ها است.فاده می شود. این وسیله ممکن است. دارای دو زنجیر و یا  دارای یک زنجیر تک باشد.

زنجیر از انواع ابزار اسلینگ می باشد. با توجه به مقاومت این وسیله در برابر کشش و همچنین شکل پذیری آسان آن کاربرد زیادی در جابجایی بار دارد. همچنین زنجیر ها در برابر حرارت و سایش مقاومت دارند. پرکاربردترین زنجیر فولادی در صنعت، زنجیر فولادی آب دیده با مقاومت بالا است.. گرید این زنجیر G است.. به دلیل اینکه این زنجیر مقاومت کششی بالایی دارد، جهت بلند کردن بار از آن است.فاده می شود.

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت زنجیرتایم، هزینه پایین ساخت آن است. که موجب کاهش وزن دنده‌تایم هم می‌شود. زمانبندی مناسب بین حرکت و چرخش میل بادامک و میل‌لنگ و میل سوپاپ، وظیفه اصلی زنجیرتایم است.. زنجیرتایم فلزی است. و به همین دلیل این وظیفه را با سروصدای زیادی انجام می‌دهد.



( فروش ) های دیگر