فروش زنجیر و قلاب در ورامین

Chain and hook-1
Chain and hook-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شیش‌انداز ورامینی از مهم‌ترین و سنتی‌ترین غذاهای ورامین محسوب می‌شود. این غذا برای صبحانه و عصرانه طبخ می‌گردد و مردم برای روزهای پرکار از این غذا میل می‌کردند. این غذای بسیار خوشمزه از موادی شامل پیازداغ فراوان، گردو و تخم‌مرغ تهیه می‌شود.

همانطور که می دانید گوجه‌فرنگی یکی از مهم‌ترین محصولات کشاورزی شهرستان ورامین است.. از این رو یکی از غذاهای محبوب ورامین، آش گوجه ورامینی محسوب می‌شود. این آش از گوجه فرنگی تازه، بلغور گندم و جو، حبوبات، سبزی آش تهیه می‌شود.

در طول تاریخ، ورامین بزرگان زیادی را به خود دیده است. که با خدمات ارزنده‌ خود در دل تاریخ ماندگار شده‌اند. یکی از این افراد خاندان رضی‌الدین ابوسعد ورامینی هستند که برای رونق تشیع در این شهر زحمات زیادی کشیده‌اند؛ ازجمله زحمات این خاندان می‌توان به تلاش آن‌ها در تأسیس «بنیاد مسجد جامع و مسجد رضویه و فتحیه» اشاره کرد.


یکی از مهم‌ترین نقاط قوت زنجیرتایم، هزینه پایین ساخت آن است. که موجب کاهش وزن دنده‌تایم هم می‌شود. زمانبندی مناسب بین حرکت و چرخش میل بادامک و میل‌لنگ و میل سوپاپ، وظیفه اصلی زنجیرتایم است.. زنجیرتایم فلزی است. و به همین دلیل این وظیفه را با سروصدای زیادی انجام می‌دهد.

زنجیره آلیاژی کلاس یک زنجیره بسیار قویی تر از کلاس های دیگر است. که دارای مجوز برای بلند کردن سربار و سایر کاربردهایی است. که نیاز به قدرت فوق العاده دارند. از مخلوط فولاد آلیاژی ساخته شده است. که باعث می شود بسیار قوی ، بادوام و مقاوم باشد. بسیاری از زنجیره های صنعتی کلاس با روکش مشکی برای محافظت بیشتر در برابر سایش و خراش موجود است..

زنجیرتایم به هر صورت عمر مفیدی دارد و بعد از آن عملکردش با اختلال مواجه می‌شود اما تعویض به‌هنگام زنجیرتایم کجا و نیاز به تعویض ان بعد خراب شدن و به بارآوردن خرابی‌ها و هزینه‌های بیشتر کجا؟ چه باید کرد؟ راه‌حل ساده است.. دفترجه خودرو را مطالعه کنید، حتما بهترین زمان تعویض زنجیرتایم آنجا قید شده است.. معمولا پیشنهاد می‌شود بعد از پیمایش تا هزار کیلومتر (بر اساس انواع خودرو) تعویض زنجیرتایم صورت پذیرد. اما چه کاری بهتر از پیشگیری؟ با هر بار مراجعه به تعمیرگاه، بررسی سلامت زنجیرتایم بسیار کمک‌کننده خواهد بود.



( فروش ) های دیگر