مشاوره و اجرا سافت استارتر در اسلامشهر

Soft starter-1
Soft starter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در فاصله ۵ متری جنوب غرب روستای جعفرآباد جنگل شهرستان اسلامشهر مجموعه ای از سازه های معماری , خدماتی در کنار یکدیگر و به فاصله بسیار نزدیک قرار گرفته اند . شاید کمتر نقطه ای از نظر باستان شناسی یافت شود که چنین ویژگی داشته باشد .

گروه ورزش شهریاریها : ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا با دو گلی که شنبه شب وارد دروازه بتیس نمود توانست رکورد گلزنی گردمولر در یک سال را پشت سربگذارد. لیونل مسی، ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا یکشنبه شب توانست تا در دیدار تیمش مقابل بتیس در شهر سویا، با به ثمر رساندن دو گل از رکورد […]

شهریاریها :  به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش وپرورش شهرستان شهریار مدرسه شاهد حضرت زینب (س)این شهرستان در زمینه های مختلف تربیتی وآموزشی موفق به کسب رتبه اول در بین مدارس شاهد مناطق بیست گانه شهرستان های است.ان تهران شد . به نقل ازکارشناسی امور شاهدو ایثار گران ومدیراین واحد آموزشی ،این توفیق پس از ارزیابی […]


به طور معمول می توان یک سافت است.ارت را با توجه به توان موتور انتخاب کرد. در برخی موارد بسته به شرایط راه اندازی (راه اندازی سنگین، تعداد است.ارت های زیاد سافت در هر ساعت و غیره) سافت است.ارتر باید یک توان بالاتر از توان موتور انتخاب شود. ظرفیت است.ارت ها در سافت است.ارتر ها به ظرفیت تریستور ها و هیت سینک بسیار وابسته است.. با است.فاده از راهنمای زیر، می توانید به سرعت یک سافت است.ارت مناسب برای کاربرد های رایج است.فاده کنید:

سافت است.ارترها دستگاه‌های به روز و مدرنی هستند که برای الکتروموتورهایی سه فاز و قدرتمند کاربرد دارند. سافت است.ارترها از مزایایی زیادی برخوردار هستند. به همین دلیل در بیشتر صنایع بزرگ از سافت است.ارتر برای راه‌اندازی است.فاده می‌کنند. مزایای سافت است.ارترها عبارتند از:

موتور های القایی هنگام راه اندازی الی برابر جریان نامی خود جریان از شبکه می کشند که دلیل جریان راه اندازی بالای موتور ها این است. که طبق قانون القای فاراده برای القای ولتاژ باید تغییرات نسبی میدان وجود داشته باشد. مسلما این جریان راه اندازی در طراحی اتصالات برق صنعتی اعم از حفاظت، سیم کشی و غیره می بایست در نظر گرفته شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر