مشاوره و اجرا سافت استارتر در جنوب تهران

Soft starter-1
Soft starter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از قدیمی ترین و اصیل ترین مراکز تهران که امروزه به عنوان محله اصلی فروش پارچه و پرده شناخته می شود و پس از شاعر بزرگ ایرانی نامگذاری شده است.. این محله تهران که قدمتش به سال میرسد حد فاصله میدان رازی و میدان قیام قرار گرفته و با وجود تمامی تحولات دویست سال اخیر به عنوان یکی از مهمترین خیابان ها و محله های تهران معرفی شده است.. با وجود اینکه ناصرالدین شاه این خیابان را تاسیس نمود ولی اقدامات رضاشاه بود که آن را به شرایط کنونی رساند.

حدود سال از تاسیس این شهرک میگذرد؛این محله نیز مانند بسیاری از محله های جنوب تهران و تهران ، در گذشته به اراضی کشاورزی اختصاص داشته و بعد ها به زمین های مسکونی تغییر کاربری داده است..به همین دلیل پیشه ی اغلب ساکنین آن در گذشته کشاورزی بوده است..

افسریه را می توان یکی از امن‌ترین محلات منطقه ۵ دانست. این محله از قدیم الایام دارای چندین پادگان نظامی مختلف بوده و به همین علت افسریه نامیده شده است.، علاوه بر این کلانتری ۵ تهران بزرگ نیز برای تامین امنیت مردم در این محله قرار گرفته است..


کنتاکتور های بای پس می توانند داخلی یا خارجی باشند. کنتاکتور های بای پس داخلی در داخل سوئیچ های قدرت تعبیه شده اند. هر SCR دارای یک سوئیچ بای پس به صورت موازی است. که جریان را در شرایط عادی تامین می کند. در چنین پیکربندی کنتاکتور ها فضای کمی را می گیرد و سافت است.ارتر ها در طراحی جمع و جور هستند. در حالی که کنتاکتور های بای پس خارجی به صورت موازی با سافت است.ارت به صورت خارجی متصل می شوند. چنین سافت است.ارتر هایی حجیم و جاگیر هستند. کنتاکتور های بای پس به معنای قطع یا وصل جریان منبع مدار نیست، بنابراین می تواند یک کنتاکتور با جریان نامی پایین باشد.

پس از اینکه موتور توسط سافت است.ارتر راه اندازی شد دیگر نیازی به حضور سافت است.ارتر در مدار الکتریکی راه اندازی موتور نمی باشد بنابراین معمولا پس از راه اندازی، سافت است.ارتر توسط یک کنتاکتور بای پس، از مدار الکتریکی خارج می شود. بعضی از سافت است.ارتر ها درون خودشان یک

زاویه پالس آتش تعیین می کند که چه مقدار از سیکل ولتاژ ورودی باید از آن عبور کند. از آن جا که AC نوسان بین پیک ماکزیمم و مینیمم یک سیکل کامل درجه را تشکیل می دهد، می توانیم از زاویه پالس آتش برای روشن کردن تریستور برای مدت زمان مشخص و کنترل ولتاژ اعمال شده است.فاده کنیم. پالس های آتش می توانند بین تا درجه متغیر باشند. کاهش زاویه آتش باعث افزایش دوره هدایت تریستور می شود بنابراین اجازه عبور ولتاژ بالا را می دهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر