مشاوره و اجرا سافت استارتر در دماوند

Soft starter-1
Soft starter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


«دماوند و نهاوند شباهت زیادی به یکدیگر دارند: هر دو از دو کلمه ترکیب یافته و در کلمه وند در آخر شریک و یکسان می‌باشند، به‌علاوه در نام‌گذاری این دو آبادی دوری و نزدیکی را نسبت به جایی یا شهری میزان گرفته‌اند و آنچه که نزدیک بوده نهاوند و آن دیگری را دماوند گفته‌اند و نها یعنی پیش و روبرو و دما یعنی پشت و دنبال؛ بنابراین نهاوند یعنی شهر و آبادی یا قلعه ایستاده در پیش رو و دماوند یعنی شهر و آبادی یا قلعه ایستاده در دنبال و پشت»

دامنه کوه دماوند در ارتفاع تا ۵ متری کاملا پوشیده از شقایق است.. این شقایق منحصربه‌فرد در دنیا شناخته شده و با نام شقایق لار و رینه در کتاب‌های معتبر گیاه‌شناسی جهان به ثبت رسیده است.. همچنین این منطقه از لحاظ مرتع و چراگاه بسیار غنی است.؛ حتی در ارتفاعات بلند دماوند نیز (زیر چهار هزار متر) از این بابت فقر چندانی وجود ندارد؛ ولی متاسفانه چرای بیش از حد دام‌ها، معدن کاوی و جاده‌کشی این شکوه بی‌نظیر را در معرض آسیب‌های جدی قرار داده است.. ارتفاع  تا ۵ متری دامنه‌ی این کوه است.وار در فصل بهار با فرشی از شقایق پوشیده می‌شود که متاسفانه این دشت نیز در معرض خطر جدی زباله‌های تولیدی توسط بازدیدکنندگان است..

دماوند یک کوه آتشفشانی مطبق و نیمه‌فعال است. که در دوران چهارم زمین‌شناسی موسوم به دوران هولوسین تشکیل شده و عمر آن با است.فاده از روش کربن حداقل ۸,۵ سال تخمین زده شده‌ است.. وجود چندین چشمه گوگردی و چشمه‌های آب گرم از شواهد نیمه فعال بودن این آتشفشان است.. بیشترین و عمده‌ترین فعالیت آتشفشانی این کوه که باعث شکل‌گیری آن شده، در حدود , سال قبل روی داده است.. قطر دهانه این آتشفشان در حدود متر است. که دریاچه‌ای از یخ آن را پوشانده است..


همه ی فانکشن ها در هر دو روش یکسان خواهد بود البته با اتصال مثلث داخلی، کابل بین سافت است.ارت و موتور مورد نیاز است. و اگر این فاصله زیاد باشد، اتصال خطی ممکن است. روش مقرون به صرفه تری باشد. فاز های سافت است.ارت به صورت سری به سیم پیچ های موتور متصل می شوند. همه سافت است.ارتر ها را نمی توان با این روش متصل کرد سافت های برند ABB مدل PSR و PSE فقط به روش اتصال خطی متصل می شوند. به طور مثال: یک موتور آمپر به یک سافت است.ارتر آمپر و یک کنتاکتور آمپر در صورت قرار گرفتن در مدار مثلث نیاز دارد. سربندی موتوری که برای اتصال مثلث داخلی است.فاده می شود باید به صورت مثلث متصل شود تا بتواند در مداوم کار کند. سافت است.ارتری که فقط ولتاژ دو فاز را کنترل می کند، نمی تواند در مثلث داخلی موتور است.فاده شود.

نکته اصلی اینجاست که ما فقط در مواردی که میخواهیم الکتروموتورمان به صورت نرم راه اندازی شود می توانیم از سافت است.ارتر است.فاده کنیم و نمی توانیم سرعت الکتروموتور را با است.فاده از این وسیله  تغییر دهیم. تغییراتی که از طریق سافت است.ارتر می شود انجام داد: کم کردن ولتاژ در لحظه راه اندازی &#; تغییر زمان است.ارت و است.پ &#; کم کردن ولتاژ راه اندازی و تنظیم مقدار حفاظت بار و یک سری تنظیمات دیگر که بسته به نوع سافت است.ارتر دارد که اگر بخواهیم قدرت و گشتاور موتور را تغییر دهیم و سرعت موتور را کاهش یا افزایش دهیم و المان های بیشتری نیاز داشتیم از

هنگامی که موتور راه اندازی می شود، کنترل کننده برای هر SCR جداگانه پالس تولید می کند. پالس با است.فاده از آشکارساز عبور از صفر تشخیص داده می شود. اولین زاویه پالس آتش تقریباً درجه (دوره هدایت بسیار کم) است. تا حداقل ولتاژ را امکان پذیر کند. به تدریج پس از هر عبور صفر، زاویه پالس های آتش شروع به کاهش می کند و دوره هدایت تریستور را افزایش می دهد. ولتاژ از طریق تریستور شروع به افزایش می کند. بنابراین سرعت موتور به تدریج افزایش می یابد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر