فروش سافت استارتر در دیزین

Soft starter-1
Soft starter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اینجا، جایگاه مخصوص ورزشکاران حرفه‌ای و اسکی‌بازان باتجربه است.. طول این پیست، کیلومتر بوده و شیب آن نیز نسبت به پیست مبتدی، بیشتر است.. در انتهای این پیست، به تله‌کابین‌های دیزین که ارتفاع زیادی دارند، دسترسی خواهید داشت.

در طول تابستان، اسکی روی چمن نیز در این پیست امکان‌پذیر است.. پیست اسکی روی چمن دیزین ۵ متر طول دارد. همه ساله در این منطقه مسابقات جهانی اسکی روی چمن برگزار می‌شود. همزمان، در مناطق دیگر دیزین از جمله منطقه پیست چمن، امکان فعالیت‌هایی از قبیل دوچرخه سواری کوهستانی، تیراندازی با کمان، کایت سواری و غیره موجود است. و گردشگران از باغ گل و گونه‌های نادر گیاهان کوهستانی بازدید می‌نمایند.

در داخل مجموعه اسکی دیزین کلاس‌های آموزشی اسکی نیز وجود دارد. این کلاس‌ها در دو رشته آلپاین و اسنوبرد به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند. در اسنوبرد پا روی یک تکه چوب پهن فیکس شده و روی برف حرکت می‌کند. اما آلپاین یکی از رشته‌های اسکی است. که دو تخته و دو چوب دستی دارد و گران‌تر از اسنوبرد می‌باشد. علاقه‌مندان به کوه‌نوردی و یخ‌نوردی نیز به دیزین می‌روند. مسیر کوهنوردی آنها از گردنه دیزین به سمت قله سی‌چال و مسیر برگشت به سمت آهار برگ است..


سافت است.ارتر (soft starter) یکی از انواع راه‌اندازهای الکتروموتور است. که به نرمی باعث روشن شدن الکتروموتورها می‌شود. سافت است.ارتر تأثیر بسزایی در افزایش امنیت الکتروموتور دارد. این دستگاه با است.فاده از یک جریان برق مخصوص که شامل جریان فاز و نول است.، روشن می‌شود. از سافت است.ارتر برای موتورهایی که دارای توان بالایی هستند، است.فاده می‌شود. در واقع از سافت است.ارتر بیشتر برای الکتروموتورهای سه فاز که دارای قدرت بالایی هستند، است.فاده می‌شود؛ بنابراین بهتر است. برای راه اندازی الکتروموتورهای تک فاز و محافظت آن‌ها از دستگاه‌های دیگری است.فاده شود.

سافت است.ارتر هم شبیه به کنتاکتور سیم بندی قدرت و فرمان دارد سه تا ورودی دارد و سه تا خروجی که به الکتروموتور وصل می شود، خود سافت است.ارتر برق جداگانه نیاز دارد یعنی یک فاز و نول باید به آن وصل کنیم و شبیه به درایو صنعتی(اینورتر) نیست که از سیم ورودی قدرت تغذیه شود.

سافت است.ارتر برای راه اندازی موتور از روش کاهش ولتاژ است.فاده می کند. کاهش ولتاژ راه اندازی، کاهش گشتاور راه اندازی را به دنبال خواهد داشت. لذا روش های کاهش ولتاژ در زمان راه اندازی، برای راه اندازی موتور هایی که زیر بار نیستند و یا بار سبک دارند مناسب است.. روش های ستاره مثلث و راه اندازی با اتوترانسفورمر نیز از همین روش کاهش ولتاژ در زمان راه اندازی است.فاده می کنند.



( فروش ) های دیگر