فروش سافت استارتر در شمال تهران

Soft starter-1
Soft starter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


منطقه در غرب و مرکز تهران واقع شده است. و بر اساس سرشماره سال جمعیتی حدود هزار نفر دارد. مهمترین اماکن این محدوده فرودگاه مهرآباد است.. همچنین ساختمان مرکزی شهرداری این منطقه در خیابان آزادی تقاطع است.اد معین قرار دارد. محله های منطقه عبارتند از :

در برخی آثار کهن جغرافیایی و تاریخی نیز از مقبره جوانمرد قصاب یاد شده‌است و این گمان را پدیدمی‌آورد که شاید جوانمرد قصاب شخصیت تاریخی ناشناخته‌ای باشد. حمدالله مستوفی از مدفن او در ری و عبدالرزاق سمرقندی در ذکر وقایع از مدفن او در سرخس یاد کرده‌اند. به‌نظر قزوینی جوانمرد قصابِ مدفون در سرخس به جوانمرد قصابِ ری ربطی ندارد.[] امروزه نیز در جنوب تهران به سوی ری، در زمین‌های منصورآباد در منطقه بیستم شهرداری تهران بقعه‌ای به نام جوانمرد قصاب هست که به احتمال زیاد بعد از عهد فتحعلی شاه در (–۵) ساخته شده‌است.

از محله‌ های قدیمی در شمال شهر تهران که امروزه بیشتر به دلیل وجود پارک قیطریه و قرار گرفتن بلوار صبا و وجود مراکز تجاری و رستوارن های مشهور در آن شناخته می شود. این محله به دلیل اینکه نزدیک به بلوار اندرزگو است. مکانی مناسب برای ساخت و ساز ساختمان های لوکس به حساب می آید.


موتور های القایی هنگام راه اندازی الی برابر جریان نامی خود جریان از شبکه می کشند که دلیل جریان راه اندازی بالای موتور ها این است. که طبق قانون القای فاراده برای القای ولتاژ باید تغییرات نسبی میدان وجود داشته باشد. مسلما این جریان راه اندازی در طراحی اتصالات برق صنعتی اعم از حفاظت، سیم کشی و غیره می بایست در نظر گرفته شود.

این کانکتور شامل ترمینال های شماره تا بوده و دارای سه رله می باشد. رله ی اول و دوم رله ای با یک کنتاکت نرمالی باز می باشند و به ترتیب ترمینال های - و - را به خود اختصاص داده‌اند. ولی رله سوم یک رله با دو کنتاکت باز و بسته می باشدکه ترمینال تغذیه ( مشترک) و ترمینالهای و آن به ترتیب نرمالی باز و نرمالی بسته می باشند.

از آن جا که موتور های الکتریکی اغلب حین شتاب گرفتن و رسیدن به سرعت نامی مقدار زیادی جریان از شبکه برق می کشند، می توان از سافت است.ارتر برای محدود کردن جهش جریان معروف به "جریان هجومی" و کنترل گشتاور موتور های الکتریکی است.فاده کرد که منجر به راه اندازی ایمن تر، نرم تر و تدریجی می شود. سافت است.ارتر ها از موتور الکتریکی شما در برابر آسیب احتمالی محافظت می کنند و در عین حال با کاهش گرمایش ناشی از است.ارت/استپ های مکرر، کاهش فشار مکانیکی موتور، کاهش تنش های الکترودینامیکی بر روی کابل های برق و شفت موتور، طول عمر موتور الکتریکی شما و کل سیستم را افزایش می دهد.



( فروش ) های دیگر