مشاوره و اجرا سافت استارتر در شهر قدس

Soft starter-1
Soft starter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در حال حاضر شهر قدس از لحاظ اشتغال در غرب است.ان تهران به عنوان یکی از مراکز بزرگ صنعتی محیط کارگری مناسبی را فراهم نموده‌است و اکثر ساکنین به عنوان کارگر در این مراکز مشغول به کارند. بعد از اشتغال به کشاورزی، کارمندان دولت درصدی از اشتغال را به خود اختصاص می‌دهند. از نظر اجتماعی در حال حاضر شهر قدس با وسعتی در حدود کیلومتر مربع یا به عبارتی ٬ هکتار، یکی از شهرهای پرجمعیت و متراکم در کشور محسوب می‌گردد. جمعیتی از اقوام و فرهنگهای مختلف با آداب و سنن متفاوت و ناهمگون که این تنوع زیاد منشأ برخی معضلات اجتماعی نیز در این شهر بوده‌است.

شهرداری قدس سازمانی غیردولتی‌است که درسال۸ تأسیس شد و اداره شهر قدس را به عهده دارد. مسئولیت اداره این سازمان با شهردار قدس است. با حکم شورای شهر قدس انتخاب می‌شود. شهرداری قدس شامل منطقه است. که اداره هر منطقه به عهده شهردار آن منطقه است.. اولین شهردار قدس، محمد اصالت بود که از سال۸ تاعهده‌دار این سمت بود.

شهرستان قدس با دارا بودن واحدهای معدن شن و ماسه و چندین کارخانه آسفالت با مشکل آلودگی هوا مواجه است.. برخی از این معادن متعلق به یا سال پیش است.. آن زمان شهرستان قدس کوچک‌تر بوده و این معادن در حاشیه شهر قرار گرفته بودند، ولی با گذشت سالیان سال این معادن در چند قدمی محل سکونت شهروندان این شهرستان قرار گرفته‌اند.


روش اتصال داخل مثلث امکان قرار دادن سافت است.ارت را داخل مدار مثلث را ممکن می سازد و امکان جایگزینی بسیار آسان راه اندازی مثلث ستاره موجود را می دهد. وقتی سافت است.ارتر درون مثلث باشد فقط درصد (√ /) از جریان نامی موتور در معرض آن قرار می گیرد. به این دلیل می توان سافت است.ارتر کوچکتر از توان موتور انتخاب کرد و باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

دلیل اصلی است.فاده از سافت است.ارتر، کاهش ولتاژ موتور در هنگام راه اندازی موتور است.. کاهش ولتاژ موتور باعث می‌شود که الکتروموتورها در هنگام روشن شدن شتاب کمتری داشته باشند. سافت است.ارترها در صنایع مختلف برای راه اندازی آرام و محافظت از الکتروموتورهایی با توان بالا است.فاده می‌شوند. سافت است.ارترها با کاهش گشتاور موتورها و زیاد کردن آن به مرور باعث امنیت آن می‌شوند. بهتر است. از سافت است.ارترها در موتورهایی که دارای سرعت ثابتی هستند، است.فاده شود. در صنایع مختلف برای راه‌اندازی و حفاظت از فن‌ها، پنکه‌ها، تسمه نقاله، پمپ آب و&#; از سافت است.ارتر است.فاده می‌کنند. سافت است.ارتر علاوه بر افزایش امنیت تجهیزات، در کاهش لغزش و حرکت موتورها در حین روشن شدن و انجام کار مؤثر است..

سه جفت تریستور، هر جفت برای فاز جداگانه برای کنترل ولتاژ برای است.ارت و است.پ موتور است.فاده می شود. دوره هدایت تریستور به زاویه آتش کنترل شده توسط مدار منطقی بستگی دارد. مدار منطقی شامل کنترل کننده PID یا یک میکروکنترلر ساده است. که برای تولید پالس برنامه ریزی شده است.. کنترلر با است.فاده از اپتو ایزولاتور از منبع تغذیه ایزوله شده و برای تأمین تغذیه DC از یکسو کننده است.فاده می شود. پالس های تولید شده توسط میکروکنترلر به مدار آتش تریستور وارد می شوند که قبل از روشن شدن تریستور آن را تقویت می کند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر