فروش سافت استارتر در شهرک صنعتی خوارزمی

Soft starter-1
Soft starter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک خوارزمی در تاریخ // با مساحتی بالغ بر هکتار تأسیس و تا به امروز حدود . هکتار واگذار شده است.. همین طور تعداد قراردادهای به نتیجه رسید نیز به قرارداد رسیده است.. همچنین باعث اشتغال به کار نفر در این شهرک شده است..

شهرک صنعتی خوارزمی در فاصله نسبتا زیادی از تهران واقع شده است.. اما احداث جاده کمربندی پاکدشت که دقیقا از مقابل این شهرک می گذرد، یک پروژه ملی بسیار بزرگ است. که فاصله تهران تا این شهرک صنعتی را به حدود دقیقه کاهش می دهد. این شهرک در مجاورت اتوبان و آزادراه تهران &#; مشهد قرار دارد و عرض . کیلومتری آزادراه فضای مناسبی را برای تبلیغات صنعتگران ایجاد کرده است..  به همین دلیل وزیر راه و شهرسازی راه های مختلفی را برای تامین هزینه های اضافی ساخت این جاده بررسی کرده و با هماهنگی های صورت گرفته با سازمان مدیریت برنامه ریزی کشور، بیش از کیلومتر ساخته شده است..

شرکت مرکز پانل ، کنسرسیومی از فعالان باسابقه در صنعت فولاد است. که با تکیه بر توان فنی و تخصصی و سال‌ها تجربه‌ی پیشکسوتان فولاد شاغل در این شرکت‌ها، در راستای تامین نیاز مشتریان و خرید آگاهانه آن‌ها از بازار ساندویچ پانل ایران فعالیت می‌کند. با اتکا به پشتوانه سخت افزاری خود نظیر انبار به مساحت ده هزار متر مربع با سالن سرپوشیده، تامین و بازرگانی ساندویچ پانل، ارائه گواهینامه معتبر جهت تضمین کیفیت محصولات، خدمات پشتیبانی تا لحظه تحویل و نیز ارائه خدمات ویژه صنایع تولیدی کشور به صورت اختصاصی، تلاش دارد تا فضای امنی را برای مصرف کنندگان ایجاد نماید.


سافت است.ارترها دستگاه‌های به روز و مدرنی هستند که برای الکتروموتورهایی سه فاز و قدرتمند کاربرد دارند. سافت است.ارترها از مزایایی زیادی برخوردار هستند. به همین دلیل در بیشتر صنایع بزرگ از سافت است.ارتر برای راه‌اندازی است.فاده می‌کنند. مزایای سافت است.ارترها عبارتند از:

سافت است.ارتر و اینورترها هر دو دستگاهی هستند که باعث کنترل سرعت الکتروموتورها و کاهش ولتاژ آن‌ها می‌شود. با این حال از سافت است.ارترها تنها برای کنترل سرعت در زمان راه‌اندازی است.فاده می‌شود. اما در اینورترها زمان کنترل مشخص نیست و می‌توان حتی بعد از راه‌اندازی الکتروموتور مورد نظر را کنترل کرد. در واقع سافت است.ارترها تنها برای راه‌اندازی نرم موتور است.فاده می‌شوند. با این وجود سافت است.ارترها صرفه اقتصادی بالایی دارند و از قیمت بسیار کمتری نسبت به اینورترها برخوردار هستند.

سافت است.ارتر نسبت به دو روش دیگر یک تجهیز جدیدتر و با تکنولوژی بروزتر می باشد و از مزایای است.فاده از آن می توان به راه اندازی نرم، سرعت بالا و انرژی سیوینگ در بار های سبک نام برد. یکی از مهم ترین ویژگی های آن اتصال موتور به شبکه برق به واسطه یکسو کننده سیلیکونی موجود در سافت است.ارتر است.. این موضوع این امکان را به ما می دهد که کنترل ولتاژ از تا ولتاژ نامی را در سافت است.ارتر داشته باشیم که نهایتا منجر به یک راه اندازی نرم می شود. در این روش گشتاور و سرعت موتور همزمان با افزایش تدریجی ولتاژ به نرمی افزایش می یابد. این عمل در زمان است.پ موتور به صورت معکوس انجام می شود و لذا است.پ نرم موتور را به همراه خواهد داشت و از بروز ضربه های مکانیکی به موتور جلوگیری می کند. در واقع سافت است.ارتر یک رگولاتور ولتاژ الکترونیکی است. و در خصوص فرکانس موتور هیچ تغییری اعمال نمی کند. برای تغییر فرکانس موتور باید از اینورتر و یا همان درایو فرکانس متغیر است.فاده کرد.



( فروش ) های دیگر