فروش سافت استارتر در شهرک صنعتی شمس آباد

Soft starter-1
Soft starter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


در این مطلب به طور کامل درباره اینکه شهرک صنعتی شمس آباد کجاست و چه ویژگی هایی دارد، صحبت شد. شهرک شمس آباد حدود هزار هکتار مساحت دارد و در جنوب است.ان تهران قرار دارد. فاصله این شهرک صنعتی با است.ان تهران حدود ۵ کیلومتر و برابر با ۵ دقیقه می‌باشد.

با توجه به فعالیتی که در کارخانه مورد نظر دارید، مساحت کارخانه و امکاناتی که در آن وجود دارد، قیمت‌ها برای اجاره یا خرید سوله کاملاً متفاوت خواهد بود. فرآیند خرید کارخانه و سایر املاک صنعتی، با املاک معمولی کمی متفاوت است. و مراحل قانونی بسیار زیادی دارد.

یکی از مهمترین سوالاتی که برای کاربران و متقاضیان خرید سوله و کارخانه در شهرک صنعتی شمس آباد به وجود می‌آید، این است. که قیمت این کارخانه‌ها و املاک صنعتی چقدر است.. در واقع قیمت خرید سوله‌ها و کارخانه‌ها به جواز آنها بستگی دارد. نوع کاربری هر کارخانه با کارخانه دیگر متفاوت است.. شما قبل از خرید باید تمامی این عوامل را مورد بررسی قرار دهید.


هر کدام از روش های فوق، مزایا و معایب خود را دارند و بسته به نوع پروژه و سایز کیلووات موتور و شرایط شبکه برق متصل به آن و همچنین هزینه مالی که دارند، یکی از روش ها به تشخیص کارشناس پروژه انتخاب و اجرا می شود. راه اندازی مستقیم کم هزینه ترین روش و راه اندازی توسط اینورتر به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که دارد پر هزینه ترین می باشد. در اینجا از توضیح روش های دیگر صرف نظر کرده و به روش راه اندازی موتور با است.فاده از سافت است.ارتر می پردازیم.

دلیل اصلی است.فاده از سافت است.ارتر، کاهش ولتاژ موتور در هنگام راه اندازی موتور است.. کاهش ولتاژ موتور باعث می‌شود که الکتروموتورها در هنگام روشن شدن شتاب کمتری داشته باشند. سافت است.ارترها در صنایع مختلف برای راه اندازی آرام و محافظت از الکتروموتورهایی با توان بالا است.فاده می‌شوند. سافت است.ارترها با کاهش گشتاور موتورها و زیاد کردن آن به مرور باعث امنیت آن می‌شوند. بهتر است. از سافت است.ارترها در موتورهایی که دارای سرعت ثابتی هستند، است.فاده شود. در صنایع مختلف برای راه‌اندازی و حفاظت از فن‌ها، پنکه‌ها، تسمه نقاله، پمپ آب و&#; از سافت است.ارتر است.فاده می‌کنند. سافت است.ارتر علاوه بر افزایش امنیت تجهیزات، در کاهش لغزش و حرکت موتورها در حین روشن شدن و انجام کار مؤثر است..

نکته اصلی اینجاست که ما فقط در مواردی که میخواهیم الکتروموتورمان به صورت نرم راه اندازی شود می توانیم از سافت است.ارتر است.فاده کنیم و نمی توانیم سرعت الکتروموتور را با است.فاده از این وسیله  تغییر دهیم. تغییراتی که از طریق سافت است.ارتر می شود انجام داد: کم کردن ولتاژ در لحظه راه اندازی &#; تغییر زمان است.ارت و است.پ &#; کم کردن ولتاژ راه اندازی و تنظیم مقدار حفاظت بار و یک سری تنظیمات دیگر که بسته به نوع سافت است.ارتر دارد که اگر بخواهیم قدرت و گشتاور موتور را تغییر دهیم و سرعت موتور را کاهش یا افزایش دهیم و المان های بیشتری نیاز داشتیم از



( فروش ) های دیگر