کارخانه صبا باتری- جاده رباط کریم شهرک صنعتی سیمین دشت شهرک صنعتی صفا دشت و مناطق دیگر فعالیت نموده و در حد ممکن خریداران و درخواست کنندگان کارخانجات را همراهی نموده و بالاترین کمک ها از بابت مشاوره را به ایشان ارائه می نماید.
شهرک صنعتی پرند تعداد کارخانه ها و شرکتهای موجود در این شهرک بیش از شرکت می باشد.«منبع گوگل» فهرست کامل و آمار شرکت ها و کارخانه های فعال شهرک صنعتی پرند همراه با آدرس و شماره تلفن در گوگل به راحتی قابل دسترس می باشند. پل شهرک صنعتی از ٫٫ راه افتاده. روکش آسفالتی که تقریباً اوایل سال انجام دادند هنوز هم نواقص داره که بعضاً پر خطره،در این جاده با احتیاط رانندگی کنید مخصوصاً شب. خیابان های خود شهرک روکش آسفالت خوبی نداره و در بعضی از قسمتها کلا خاکی و پر از چاله های عمیق هستش با دقت رانندگی کنید. تپسی در شهرک صنعتی پرند سرویس برگشت نداره(مثال؛میشه از تهران با تپسی بری شهرک صنعتی پرند ولی برای برگشت از داخل شهرک صنعتی پرند نمیشه تپسی بگیری ولی با اسنپ میشه رفت و برگشت و این درحالیه که خود شهرک پر از آژانس و شرکت های باربری هستش. پیشنهاد میکنم برای رفت و آمد و جابجایی کالا از شرکت های باربری و مسافری داخل شهرک است.فاده کنید. موفق باشید.
و همچنین فروش کارگاه کارخانه و زمین های صنعتی در این شهرک راه اندازی نمود و تاثیر مثبتی درارتقا کیفی معاملات کارخانجات در این شهرک نمود موارد متعددیاز جمله خرید کارخانجات برای سرمایه گذاران .و خرید انبار برای تجار محترم و همچنین مشاوره در زمینه سرمایه گذاری و ساخت پروژه های صنعتی را درکارنامه خود دارد.
اگر به نوشته های روی سافت است.ارتر توجه کنید در یک قسمت نوشته شده که مسیر قدرت اول و سوم، تریستور دارند و بعد از گذشت زمانی بای پس (یعنی ورودی و خروجی اتصال کوتاه میشود) می شوند و تا زمانیکه است.ارت زده نشده قطع هستند اما مسیر قدرت وسط کاملا وصل می باشد، برای همین قبل از سافت است.ارتر کنتاکتور قرار داده ایم تا برق به الکتروموتور وصل نباشد. همه ی سافت است.ارتر ها به این صورت نیستند نمونه های دیگری هم وجود دارند که در هر سه مسیر قدرت شان تریستور قرار دارد، در تصویر پایین هر دو نمونه نمایش داده شده است..
نحوه نصب سافت است.ارتر با اینورتر متفاوت است.. سافت است.ارتر شامل سه عدد ورودی و سه عدد خروجی میشود. همچنین در سافت است.ارتر برای روشن کردن از کنتاکتور سیمبندی قدرت و فرمان است.فاده میشود. برای روشن کردن سافت است.ارتر به یک جریان برق جداگانه نیاز است.. در سافت است.ارتر از کنتاکتور است.فاده میشود تا قبل از روشنشدن، برق به الکتروموتور متصل نشود. در ادامه با تنظیم سافت است.ارتر از طریق صفحه نمایش یا پتانسیومتر، برای راهاندازی نرم الکتروموتورها اقدام میکنند. تنظیم پارامترها در سافت است.ارترها نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد. با توجه به نوع الکتروموتور نحوه روشن کردن سافت است.ارتر باید تنظیم شود.
همه ی فانکشن ها در هر دو روش یکسان خواهد بود البته با اتصال مثلث داخلی، کابل بین سافت است.ارت و موتور مورد نیاز است. و اگر این فاصله زیاد باشد، اتصال خطی ممکن است. روش مقرون به صرفه تری باشد. فاز های سافت است.ارت به صورت سری به سیم پیچ های موتور متصل می شوند. همه سافت است.ارتر ها را نمی توان با این روش متصل کرد سافت های برند ABB مدل PSR و PSE فقط به روش اتصال خطی متصل می شوند. به طور مثال: یک موتور آمپر به یک سافت است.ارتر آمپر و یک کنتاکتور آمپر در صورت قرار گرفتن در مدار مثلث نیاز دارد. سربندی موتوری که برای اتصال مثلث داخلی است.فاده می شود باید به صورت مثلث متصل شود تا بتواند در مداوم کار کند. سافت است.ارتری که فقط ولتاژ دو فاز را کنترل می کند، نمی تواند در مثلث داخلی موتور است.فاده شود.
سافت است.ارتر را می توان با سیم کشی مستقیم شاسی های است.ارت/استپ کنترل کرد یا می توان آن را از طریق اترنت کنترل کرد. هر دو روش کنترلی مزایا و معایب خود را دارند. در روش اتصال مستقیم سیگنال های است.ارت/استپ نیازی به PLC ندارند در نتیجه روش ارزان تری خواهد بود. با است.فاده از روش کنترلی شبکه اترنت، PLC مورد نیاز است.. این به شما امکان داشتن فیدبک را می دهد، که قابلیت کنترل و مانیتورینگ قابل تنظیم را ارائه می دهد.
هر کدام از روش های فوق، مزایا و معایب خود را دارند و بسته به نوع پروژه و سایز کیلووات موتور و شرایط شبکه برق متصل به آن و همچنین هزینه مالی که دارند، یکی از روش ها به تشخیص کارشناس پروژه انتخاب و اجرا می شود. راه اندازی مستقیم کم هزینه ترین روش و راه اندازی توسط اینورتر به دلیل تکنولوژی پیشرفته ای که دارد پر هزینه ترین می باشد. در اینجا از توضیح روش های دیگر صرف نظر کرده و به روش راه اندازی موتور با است.فاده از سافت است.ارتر می پردازیم.