مشاوره و اجرا سافت استارتر در شهریار

Soft starter-1
Soft starter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مجموعه تلویزیونی شهریار به کارگردانی کمال تبریزی در ۸ ساخته شد و در آن جلوه‌هایی از زندگی این شاعر به تصویر کشیده شده است.، این مجموعه در سال ۸ از شبکه دوم سیما به نمایش درآمد و از سوی برخی فرزندان شهریار مورد انتقاد قرار گرفت.

محمدحسین بهجت تبریزی که در سه دوره‌ی تاریخی قاجار، پهلوی و جمهوری اسلامی زیست، به فارسی و ترکی آذربایجانی شعر می‌سرود و اشعاری که از وی در هر دو زبان به یادگار ماند توانست جای خود را در ذهن مردم ایران‌زمین باز کند. از این شاعر بیش از هزار بیت شعر به زبان فارسی و حدود سه هزار بیت به زبان ترکی آذری به جای مانده است.. برخی از اشعار شهریار را می‌توان در زمره‌ی شاهکارهای ادبیات گنجاند، از جمله مجموعه‌ی «

محمدحسین بهجت تبریزی در مدرسه‌ی متحده و فیوضات درس خواند، سیکل خود را در مدرسه‌ی فردوسی شهر تبریز به اتمام رساند و برای ادامه‌ی تحصیل رهسپار تهران شد. حضور او در مدرسه‌ی دارالفنون در سال و سپس وارد شدن به مدرسه‌ی طب در سال تا حدی مسیر زندگی او را تغییر داد؛ مسیری که گویی است.اد شهریار چندان علاقه‌ای به آن نداشت.


به غیر از سوئیچ های قدرت و مدار های منطقی، سایر اجزای حفاظتی مانند بریکر یا فیوز، کنتاکتور مغناطیسی برای ایزولاسیون و یک رله اضافه بار (OLR) برای جلوگیری از اضافه جریان است.فاده می شود. هنگامی که ولتاژ راه اندازی به مقدار نامی برسد، کنتاکتور بای پس موتور های الکتریکی را بر می دارد و مستقیما به کار می اندازد.

سافت است.ارتر دستگاهی است. که باعث افزایش طول عمر الکتروموتورها می‌شود. سافت است.ارتر با کاهش ولتاژ و زیاد کردن آن به صورت تدریجی باعث روشن شدن و راه‌اندازی الکتروموتور می‌شود. با این وجود در صورتی که در دستگاهی از الکتروموتور است.فاده شود، امکان کنترل آن دستگاه بعد از راه‌اندازی وجود ندارد. بنابراین با است.فاده از سافت است.ارتر نمی‌توان بعد از راه اندازی موتورها را کنترل کرد و تغییری در سرعت آن ایجاد کرد.

نحوه نصب سافت است.ارتر با اینورتر متفاوت است.. سافت است.ارتر شامل سه عدد ورودی و سه عدد خروجی می‌شود. همچنین در سافت است.ارتر برای روشن کردن از کنتاکتور سیم‌بندی قدرت و فرمان است.فاده می‌شود. برای روشن کردن سافت است.ارتر به یک جریان برق جداگانه نیاز است.. در سافت است.ارتر از کنتاکتور است.فاده می‌شود تا قبل از روشن‌شدن، برق به الکتروموتور متصل نشود. در ادامه با تنظیم سافت است.ارتر از طریق صفحه نمایش یا پتانسیومتر، برای راه‌اندازی نرم الکتروموتورها اقدام می‌کنند. تنظیم پارامترها در سافت است.ارترها نیاز به مهارت و تجربه بالایی دارد. با توجه به نوع الکتروموتور نحوه روشن کردن سافت است.ارتر باید تنظیم شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر