فروش سافت استارتر در فیروزکوه

Soft starter-1
Soft starter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


تنگه واشی مکانی با جاذبه‌های گردشگری است. که در حدود ۵ کیلومتری شمال غربی شهرستان فیروزکوه قرار گرفته و با داشتن آب و هوای مناسب در تابستان‌ها، میزبان جمعیت کثیری از مسافران و گردشگران می‌باشد. شاید یکی از جذابترین بخش‌های سفر به تنگه واشی حرکت در رودخانه‌ای است. که در بین یک دره سنگی قرار دارد. با توجه به نزدیکی تنگه واشی به شهر تهران، امکان مسافرت یک روزه به این منطقه وجود دارد و به‌خصوص در تابستان هزاران نفر از ساکنین است.ان تهران و دیگر است.ان‌های اطراف به این منطقه مسافرت می‌کنند. در سال‌های اخیر، بسیاری از موسسه‌های توریستی، اقدام به برگزاری تورهای گوناگونی در این منطقه نموده‌اند که همین امر باعث افزایش شهرت و معروفیت این منطقه شده‌است.

هنگام سر زدن به تمام روستاها و جاذبه‌های طبیعی فیروزکوه و اطراف آن، دیدیم که همواره ردپایی از دیدنی‌های تاریخی در آن‌ها وجود دارند. خوب است. در سفر خود به فیروزکوه، ‌در کنار لذت بردن از طبیعت، چندتا از جاذبه‌های تاریخی را نیز ببینید و بشناسید.

پرورش آبزیان: در زمینه پرورش آبزیان است.خر پرورش ماهی با تولید ۸ تن در سال بیش از ۵٪ تولید ماهیان سردابی است.ان را به خود اختصاص می‌دهد. ضمناً ایجاد اولین مجتمع شیلاتی کشور در این شهرستان در زمینی به وسعت هکتار توسط اداره کل شیلات است.ان در دست مطالعه‌است که به زودی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. مجتمع مذکور در مزرعه پرورش ماهی قزل آلا به صورت مداربسته با تولید سالانه تن و اشتغال زایی حدود نفر، در کاهش میزان بیکاری در شهرستان تأثیر قابل ملاحظه‌ای خواهد داشت. شایان ذکر است. دمای مناسب آب در شهرستان فیروزکوه ( درجه سانتیگراد) مناسبترین دما برای پرورش آبزیان است..


موتور های القایی هنگام راه اندازی الی برابر جریان نامی خود جریان از شبکه می کشند که دلیل جریان راه اندازی بالای موتور ها این است. که طبق قانون القای فاراده برای القای ولتاژ باید تغییرات نسبی میدان وجود داشته باشد. مسلما این جریان راه اندازی در طراحی اتصالات برق صنعتی اعم از حفاظت، سیم کشی و غیره می بایست در نظر گرفته شود.

نکته اصلی اینجاست که ما فقط در مواردی که میخواهیم الکتروموتورمان به صورت نرم راه اندازی شود می توانیم از سافت است.ارتر است.فاده کنیم و نمی توانیم سرعت الکتروموتور را با است.فاده از این وسیله  تغییر دهیم. تغییراتی که از طریق سافت است.ارتر می شود انجام داد: کم کردن ولتاژ در لحظه راه اندازی &#; تغییر زمان است.ارت و است.پ &#; کم کردن ولتاژ راه اندازی و تنظیم مقدار حفاظت بار و یک سری تنظیمات دیگر که بسته به نوع سافت است.ارتر دارد که اگر بخواهیم قدرت و گشتاور موتور را تغییر دهیم و سرعت موتور را کاهش یا افزایش دهیم و المان های بیشتری نیاز داشتیم از

سافت است.ارترها دستگاه‌های به روز و مدرنی هستند که برای الکتروموتورهایی سه فاز و قدرتمند کاربرد دارند. سافت است.ارترها از مزایایی زیادی برخوردار هستند. به همین دلیل در بیشتر صنایع بزرگ از سافت است.ارتر برای راه‌اندازی است.فاده می‌کنند. مزایای سافت است.ارترها عبارتند از:



( فروش ) های دیگر