مشاوره و اجرا سافت استارتر در قرچک

Soft starter-1
Soft starter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قرچک در حریم منطقه تهران قرار دارد و از یک بخش مرکزی، دهستان و آبادی تشکیل شده است.. از نظر کد منطقه شهرداری قرچک شامل ناحیه است.. قرچک خود به تنهایی همه‌ی امکانات از نظر بیمارستان، ساختمان پزشکان، بانک، پارک و بازار و فروشگاه را دارا می‌باشد. خیابان محمد آباد یکی از بهترین محله‌های قرچک است.. خیابان مخابرات نیز با نزدیک بودن به این خیابان جزء محلات خوب قرچک به حساب می‌آید. شهرک طلایه نیز با بافتی آپارتمانی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار است.. در زیباشهر قرچک امام زاده بی بی زبیده آرام گرفته است.. شنیده‌ها حاکی از این است. که در اینجا مزار خواهر امام رضا قرار دارد. البته در زیباشهر، بوستان جنگلی قرچک، شهربازی و است.خر ولیعصر نیز وجود دارد. از محله‌های جدید قرچک نیز می‌توان به شهرک گل‌ها، فرهنگیان، الحدید، کارگر، امام علی، امام حسن و زیتون و شهرک نیایش نیز اشاره نمود.

کشف بسیاری از کوره‌های متعدد تولید سفال و نیز پیدا شدن چرخ سفالگری با است.وانه ای از شاخ حیوانات در تپه پردیس قرچک متعلق به دوره سیلک دو، هزاره پنجم پیش از میلاد جامعه باستان‌شناسی فلات مرکزی را با اسرار بسیاری از زندگی آن دوران روبرو کرد.

به گفته بسیاری از باستان شناسان و محققانی که در تپه پردیس فعالیت کرده‌اند، این منطقه یکی از قدیمی‌ترین آثار تاریخی است. که تمدن بشری را در عصری نشان می‌دهد که انسان با درک صحیح از زندگی گروهی، به ساخت ابزارهای زندگی متمدن روی آورده‌است.


در مدار داخلی سافت است.ارتر سر راه هر فاز دو تریستور (SCR) که به صورت موازی معکوس (پشت به پشت یا ترایاک) وصل شده اند وجود دارد که در مجموع عدد SCR به موتور وصل است.. این تریستور ها با است.فاده از یک مدار منطقی جداگانه شامل مدار کنترل کننده PID یا یک میکرو کنترلر باشد کنترل می شوند. مدار منطقی با است.فاده از یک مدار یکسو کننده از برق اصلی تغذیه می کند.

سافت است.ارتر (soft starter) یکی از انواع راه‌اندازهای الکتروموتور است. که به نرمی باعث روشن شدن الکتروموتورها می‌شود. سافت است.ارتر تأثیر بسزایی در افزایش امنیت الکتروموتور دارد. این دستگاه با است.فاده از یک جریان برق مخصوص که شامل جریان فاز و نول است.، روشن می‌شود. از سافت است.ارتر برای موتورهایی که دارای توان بالایی هستند، است.فاده می‌شود. در واقع از سافت است.ارتر بیشتر برای الکتروموتورهای سه فاز که دارای قدرت بالایی هستند، است.فاده می‌شود؛ بنابراین بهتر است. برای راه اندازی الکتروموتورهای تک فاز و محافظت آن‌ها از دستگاه‌های دیگری است.فاده شود.

با سلام و احترام. خواهشمند است. نسبت به ارسال پیش فاکتور و اعلام موجودی و یا زمان تحویل تجهیزات درخواستی مساعدت فرمایید، یک دستگاه سافت است.ارتر مدل ASAB-C/// سه فاز - ولت AC، فرکانس / هرتز آمپر و ACA توان کیلووات ولت AC. با سپاس.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر