فروش سافت استارتر در لواسان

Soft starter-1
Soft starter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


مردم لواسان به واسطه فرهنگ غنی و اصالتی که دارند، هنوز آداب و رسوم خود را در مناسبت‌های مختلف حفظ کرده‌اند. به‌عنوان مثال زمان کاشت و داشت و برداشت گندم، برای افزایش برکت محصولشان، سرودهای مذهبی که اصطلاحا بدان چاووشی گفته می‌شود را اجرا می‌کنند یا در مراسم شادی و جشن حنابندان، گرد هم جمع شده و بازی‌هایی مانند شاه و وزیر انجام می‌دهند.

دیدنی‌های لواسان بسیار زیاد و متنوع است.. برخی از این جاذبه‌های گردشگری لواسان در میان گردشگران بسیار محسوب می‌باشد. در ادامه به برخی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری لواسان اشاره می‌کنیم. در سفر خود به این شهر زیبا، حتما از جاهای دیدنی لواسان بازدید کنید.

اگر خودرو شخصی دارید برای رسیدن سفر به لواسان تهران وارد بزرگراه شهید بابایی شوید. در این مسیر به سمت شرق برانید و بعد از رسیدن به پل خیابان است.خر به سمت شمال بروید. بلوار پیش رو را که تا بالا ادامه دهید به سه راه گردنه قوچک می‌رسید. سه راه را به سمت پایین بروید و مسیر را تا رسیدن به میدان لشگرک ادامه دهید. بعد از میدان مسیر سمت چپ شما را به طرف اوشان فشم می‌برد. و مسیر سمت راست در بلوار امام خمینی شما را به سمت لواسان هدایت می‌کند.


هنگامی که موتور راه اندازی می شود، کنترل کننده برای هر SCR جداگانه پالس تولید می کند. پالس با است.فاده از آشکارساز عبور از صفر تشخیص داده می شود. اولین زاویه پالس آتش تقریباً درجه (دوره هدایت بسیار کم) است. تا حداقل ولتاژ را امکان پذیر کند. به تدریج پس از هر عبور صفر، زاویه پالس های آتش شروع به کاهش می کند و دوره هدایت تریستور را افزایش می دهد. ولتاژ از طریق تریستور شروع به افزایش می کند. بنابراین سرعت موتور به تدریج افزایش می یابد.

امروزه در بسیاری از صنایع از موتورهای الکتریکی یا الکتروموتورها برای تبدیل انرژی الکتریکی به انرژی مکانیکی است.فاده می‌شود. الکتروموتورها تجهیزات بسیار پیشرفته و مهمی هستند که نیاز به امنیت بالایی دارند. در صنایع مختلف برای امنیت الکتروموتورها از تجهیزات مختلفی مانند اینورتر یا

سافت است.ارتر دستگاهی است. که باعث افزایش طول عمر الکتروموتورها می‌شود. سافت است.ارتر با کاهش ولتاژ و زیاد کردن آن به صورت تدریجی باعث روشن شدن و راه‌اندازی الکتروموتور می‌شود. با این وجود در صورتی که در دستگاهی از الکتروموتور است.فاده شود، امکان کنترل آن دستگاه بعد از راه‌اندازی وجود ندارد. بنابراین با است.فاده از سافت است.ارتر نمی‌توان بعد از راه اندازی موتورها را کنترل کرد و تغییری در سرعت آن ایجاد کرد.



( فروش ) های دیگر