مشاوره و اجرا سافت استارتر در لواسان

Soft starter-1
Soft starter-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر خودرو شخصی ندارید کافی است. با مترو یا بی آر تی تا فلکه چهارم تهران‌پارس بیایید. اینجا می‌توانید سوار تاکسی‌های لواسان شوید. اگر می‌خواهید بدون دردسر خودتان را به ایستگاه لواسان برسانید بهتر است. سوار مترو شده و در ایستگاه حقانی از آن پیاده شوید. در ایستگاه حقانی برای آمدن به اینجا اتوبوس‌هایی وجود دارد. 

شهر لواسان در کیلومتری شمال شرق تهران قرار دارد و به عنوان نزدیک‌ترین منطقه خوش آب‌وهوا و ییلاقی شهر تهران به شمار می‌آید. فاصله لواسان تا اتوبان بابایی تهران حدود کیلومتر می‌باشد که در کمتر از ۵ دقیقه می‌توان به آن دسترسی داشت.

حمام تاریخی روستای افجه نیز در نوع خود دیدنی به نظر می‌رسد؛ به‌خصوص که به دستور شاه عباس ساخته شده و دیوارها و کف حمام بازسازی شده است.. جالب اینکه مردم هنوز از این حمام است.فاده می‌کنند؛ با این تفاوت که خزینه را تعطیل کرده‌اند و حمام به‌صورت نمره (اتاقک‌های تک‌نفره با دوش) درآمده است.. این اثر در سال ۸ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسید.


امروزه به دلیل است.فاده از زیاد از سافت است.ارتر در صنایع مختلف، شرکت‌های زیادی اقدام به تولید انواع سافت است.ارتر کرده‌اند. فاکتورهای مختلفی در قیمت سافت است.ارتر تأثیرگذار است.. عواملی مانند جنس بدنه، نوع برند، نوع سافت است.ارتر، سایز سافت است.ارتر، رنج توان و قدرت آن در قیمت سافت است.ارتر تأثیرگذار است..

هنگامی که موتور راه اندازی می شود، کنترل کننده برای هر SCR جداگانه پالس تولید می کند. پالس با است.فاده از آشکارساز عبور از صفر تشخیص داده می شود. اولین زاویه پالس آتش تقریباً درجه (دوره هدایت بسیار کم) است. تا حداقل ولتاژ را امکان پذیر کند. به تدریج پس از هر عبور صفر، زاویه پالس های آتش شروع به کاهش می کند و دوره هدایت تریستور را افزایش می دهد. ولتاژ از طریق تریستور شروع به افزایش می کند. بنابراین سرعت موتور به تدریج افزایش می یابد.

سلام، مهندسین گرامی. برای راه اندازی کولر گازی کوچک بی تی یو توسط اینورتر DC به ولت تک فاز به منظور جلوگیری از ضربه اول راه اندازی موتور کولر گازی، آیا می توان از سافت است.ارتر تک فاز است.فاده نمود؟ چنانچه جواب مثبت است. ضمن معرفی محصول و ارائه قیمت روی واتساپ راهنمایی فرمایند. با تشکر.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر